Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Bra igen!

Av Aamor & Tina - 15 november 2009 17:51

Jag tror, eller rättare sagt matte tror att jag åt för mycket kyckling igår. Men det är sånt som går över så det är ju inget farligt bara jobbigt att vara kass i magen.

Kändes bättre uppåt dagen.

Har varit och lekt med Affi idag, så ingen överaskning där inte. Vi har haft kul.

Min matte har låtit oss springa en gång i trädgården, den andra gngen smet vi själv ut! Det var så otroligt kul att springa där, fullt med björklöv som prasslade. Löven yrde iväg när vi kutade rakt igenom eller rullade oss i dom.

Vi såg ut som två lövhögar när matte väl fick fatt i oss för vi blir stendöva när hon kallar!


Min matte hjälpte matteföräldrarna att lägga in kort från den gamla datorn till den nya och där var massor av kort på oss när vi var små, så vi hörde många "åh, så små och söta". Vad är vi nu då? Vi är ju inte gigantiskt stora nu och sen är vi ju fortfarande söta. Ja, se de där människorna!


Hemma nu och ska jag vila mig lite.

Imorgon är det jobbedag igen och matte jobbar länge, de ska ha brandövning på jobbet.

 
 
Hillman

Hillman

15 november 2009 19:49

Jag vet att jag har frågat förut men är du verkligen säker på att inte du och din syrra är taxar i alla fall. För vi hör heller inget när matte ropar på oss. I taxboken står att läsa
"kommer kallad fast ej strax, ty född till slav är ingen tax". Det tycks stämma på dig och din syrra oxå. Ha en bra söndag kväll och vila dig riktigt nu så du orkar busa mycket i morgon.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

15 november 2009 20:33

Busungar!

Ni är döva bara när ni vill... viskar matte "vill ni ha godis?" vet ni väl inte HUR fort ni ska komma... hihi

Nu är ni lite större och lika söta som ni var när ni var små!

Hoppas att mattemor visar några av bilderna i bloggen.

Natti, natti!

http://hjulia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards