Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Så trött!

Av Aamor & Tina - 24 april 2011 19:26

Vilka två roliga och jobbiga dagar jag haft, jobbiga för att jag är så trött nu!


Först körde vi ner till husvagnen igår, vi körde iväg på förmiddagen och var framme 1,5 timme senare.

Matte föräldrarna hade en ny plats i år så jag blev lite fundersam när vi gick åt fel håll men det var en bra plats.

När vi kom till ro så bjöd matteföräldrarna in grannarna på kaffe och macka och med dom kom deras två hundar, Whippet.

Innan de kom innanför vårt staket var vi (jag och Affi) så tuffa och skällde ut dom ordentligt men när de kom in så var vi inte lika modiga, hihi.

Affi stack upp i knät på mattefar och jag hälsade lite försiktigt för det var några långa ben de hade!

Men till sist lekte vi, mest jag och Kenzo. Kenzo var den hunden som försvann för en tid sen i skogen och var borta ett par dygn.

  Jag och Kenzo.

En hel del hundar fanns på campingen och i stort sett alla som passerade fick sig en blåsning, vi blev inte så populära hos matte och matteföräldrarna.

Där kom förbi 2 Grand Danois och den ene var så stor, matte hade aldrig sett en sån stor GD men vi tyckte inte att det var så farligt så även dom fick sig en blåsning tyvärr fattade de nog inte att det var på dom vi skällde för de tittade inte ens på oss! Matte sa att det var för DOM 2 var väluppfostrade, vad hon nu menade med det!


Vi sov över i husvagnen trots att jag tyckte att vi kunde köra hem på kvällen.

Fast när matte bäddat till sig tyckte jag att det var helt okej att sova över!

  Låg på golvet men kom upp till matte vid 06 tiden!


Vid middagstid idag gav vi oss iväg men vi skulle inte hem, matte sa att vi skulle till Liza.

Vi kom dit och då såg jag att det var hos mina kära uppfödare vi hamnat.

Så kul att träffa alla igen och några nya som jag inte sett.

Lite jobbigt med en massa som ska hälsa men de delade upp hälsandet.

Först fick jag hälsa på Staren och Hugo och senare på tjejerna och de tre valparna.

Det var så kul även om jag gömde mig lite då och då.

  Här är några!

Tittade storögt på matte för många vill upp i hennes knä men jag kom och la huvudet på hennes ben för att visa att hon är min.

De tre valparna var så otroligt söta, Emma följde mig och Emil satt hos min matte, Elton kom också då och då för lite gos.

Jag fick hälsat på min mamma Minette, hon är så lik Affi förutom att hon är svart/vit, de till och med lät likadant sa matte!

Mina goa uppfödare bjöd matte på mat så hon hälsar och tackar än en gång!


Jag sov som en stock hela vägen hem, orkade knappt gå in från garaget men det gick!

Har ätit lite och nu tänker jag sova och sova!


Två superduper kuliga dagar men nu är jag så trött!

 
 
Julia

Julia

24 april 2011 20:11

Man behöver "superduper roliga dagar" allt ibland, även om de är tröttande. Oftast är det värt att bli trött av dem ;-)

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

24 april 2011 21:07

Vilka trevliga påskdagar du haft. Och spännnande. Du och Kenzo ihop ... hur söta och fina som helst. Fortsatt trevlig påsk! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards