Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Träning!

Av Aamor & Tina - 15 november 2011 17:57

Ni kan tro att jag har tränat hårt hela dagen!

Jag har rest mig från sängen och gått några steg och böjt på knäna, vilat ett tag för det ska man ju göra när man kör cirkelträning. Rest mig igen gått några steg, trampat upp i sängen och böjde på benen och då var det dags för lite vila igen!

Så har jag hållt på hela dagen så jag är helt slut nu  .

Har även stt till så mattemors öron var rena, hon är lite svår och omedgörlig ibland men jag är envis så jag lyckas alltid, hihi!


Min syrra är bra modig för idag skällde hon ut Alice en Tibetansk Terrier på ca 8 mån som jag gillar så länge hon inte viftar med tassarna framför nosen på mig men det gör hon nästan alltid, då blir jag lite ilsk på henne.

Det roliga i detta är att Affi alltid ställer sig bakom sin husse när hon möter Alice men idag när jag var med gick hon ända fram till henne och skällde ut henne, jag sa inte ett enda ljud för det skötte syrran bra  !


Den där vetegroddsoljan är rena miraklet säger matte för även idag åt jag mitt torrfoder med sånt på, helt otroligt!

Åt det hos matteföräldrarna efter att matte kommit och sen fick jag smaka lite kalvsylta, mums!

Så fort jag och matte hade ätit så berättade jag för matte att jag ville hem men hon skulle först sätta en ny tofs på Affi, hon ligger så snällt i mattes knä då och det är bara matte som kan ha henne så och samtidigt "plåga" henne fast hon ser ut att njuta!


Inga katter ute så vi gick in, kanske jag har bättre tur nästa gång! Jag får kolla på en bild istället!

Jag och Melle! 



 
 
Julia

Julia

15 november 2011 18:53

Så duktig du var idag med träningen. Vår matte tränar varje dag. Speciellt händerna med att skala sina apelsiner *fniss*

Ha en mysig tisdagskväll! (Vår matte skulle inte kunna hålla sig om hon hade fått Potterfilmen idag, hon hade tittat på den... Hon får vänta till på fredag, då husse kommer med den)

=^.^=

Kram och nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

15 november 2011 19:00

Bra med träning i lagom form, hihi!

 
Hillman

Hillman

16 november 2011 18:30

Man får faktiskt matlust av vetegroddsoljan, så det var nog tur att din matte började med den. Jaså, du har haft gympa hela dan, ja det är slitit, matten brukar retas med mig och gå fram och åter mellan rummen och jag hänger med förstås, på sätt får jag motion om vädret är skit, dä va dä idag.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

16 november 2011 18:43

De kan vara lite luriga de där mattarna, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards