Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Gott Slut!

Av Aamor & Tina - 31 december 2011 10:34

Matte vaknade redan klocka 7  men så hörde jag henne säga till sig själv "glöm det!" och sen somnade hon om igen och vaknade vid 9, hon hade tänkt lägga sig i tid igår men så hittade hon nått i sin släktforskning och då kan hon tydligen inte bara sluta, jaja!


Vi har varit ute på en långrunda nu så jag fått gjort vade jag ska (2:an alltså) så slipper jag gå fler långa idag med tanke på att det smäller lite var som. Jag är inte rädd men matte vill inte utsätta mig för det SÅ jag blir rädd.

Det är fruset och vitt överallt, av frost inte nån snö och solen skiner och det var så skönt ute. Var -7 tidigare, nu kanske -4.


Jag och matte vill önska alla vänner och andra ett Gott Slut på det gamla året, ta det lugnt och akta er för smällarna!


Vi har fått ett fint Nyårskort från Belissagardens kennel, tack så mycket!

 

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

31 december 2011 11:23

Gott slut och Gott Nytt År till dig och matte, glöm inte att hälsa till Affi, mattemor och mattefar från oss!
Ha en jättetrevlig nyårsafton. Vi får hoppas att de inte smäller så mycket hos er heller. De som smäller hos oss är lååångt borta, så vi brukar inte reagera på dem.

=^.^=

Kram och nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

31 december 2011 11:27

Jag ska hälsa till dom.
De brukar smälla runt om oss men än har jag inte reagerat säger matte och hoppas att det fortsätter så.

 
Hector

Hector

31 december 2011 13:20

Gott Nytt År på dig ! Hoppas du får ett lugnt och fint Nyår !

http://rocketbuz.blogspot.com

Aamor & Tina

31 december 2011 14:12

Tack det samma!

 
ffloridatjej åButtons

ffloridatjej åButtons

31 december 2011 13:21

Tjena snygging, lycko dig som inte är rädd för smällarna, jag blir väldans skakis nuförtiden, kanske en åldersgrejja ?
Allt väl här trots det, och jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År....många blötpussar från mig och stora kramen från matte

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

31 december 2011 14:11

Tror nog att råkar man bli skrämd en gång så är det nog kört så man får hoppas man slipper bli skrämd.
Ha det gott snygging!

 
Frasse

Frasse

31 december 2011 14:47

Vilket fint nyårskort! Bra att matte är rädd om dig, för hur det än är så är smällare inte att leka med...
Själv firar jag i lugn och ro på Hotell Mormor, jamarmysigt :-)
Matte och jag önskar er ett riktigt mysigt, busigt och underbart nytt år!
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

31 december 2011 20:35

Du har det bra på Hotell Mormor, hoppas du får mycket god mat!
Matte är alltid jätte rädd om mig! Lite jobbigt ibland, hihi!

 
Hillman

Hillman

2 januari 2012 17:50

Din matte är en klok tvåbening som förstår att inte du ska utsättas för mera smällare än nödvändigt, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

2 januari 2012 19:17

Hon är inte så dum att ha faktiskt, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards