Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Måndag!

Av Aamor & Tina - 21 januari 2013 17:45

Jaha, då var det måndag igen! Den var och är kall, matte fick bråttom i morse så hon glömde både mössa och vantar så det var tur hon skulle ta bilen och jag fick åka med, hihi!

Tur hon har saker på jobb så hon slapp frysa om hon ska ut där.


Syrran har tagit hand om mig idag också, ska hon göra nått så ska jag göra likadant, suck!

Mattefar släppte ut oss för syrran var nödig men hon sprang bara och passade mig och såg till att jag pinkade så hon glömde bort att göra själv, hihi!

Mattefar fick ta kopplet på henne och gå ut andra hållet!

Hon måste ligga nära mig hela tiden och flyttar jag på mig kommer hon efter så det är rätt skönt när jag får komma hem och vara själv, hihi!


Matte jobbade länge idag, hon hade varit på möte halva dagen innan hon kom så det var tur att det inte drog över tiden så jag hade fått vänta längre på henne!

Vi tog en lite längre runda hem och så träffade jag en jag känner så jag delade ut några pussar till honom.

Matte sa att hon skulle vilja sätta om min tofs för den sitter på sniskan, syrran har hjälpt till att "flytta" den så jag gick och la mig istället - åker väl på det senare men kan man skjuta upp det så kanske hon glömmer bort det, hihi!

Bild som jag visat innan på mig och mina söta systrar och uppfödarens ena katt!

Jag är den närmst huvudet och Affi den andra bruna hunden, de andra två har jag inte träffat sen jag flyttade hem!

Här började min kärlek till katter, hihi!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

21 januari 2013 18:27

Det syns tydligt hur mycket du älskar katter på bilden. Hoppas att kisse överlevde er kärlek... Hon ser liiite strypt ut på bilden ;-) Hon hade det inte lätt med er fyra busungar!

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

21 januari 2013 18:32

Hon lever än och hjälper till att göra fler av min uppfödares valpar kattgalna, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

21 januari 2013 19:08

Härlig bild! Visst är det kul med bus! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

21 januari 2013 19:15

Jo det är kul!

 
Melody

Melody

21 januari 2013 19:47

Det är en av de mysigaste bilder matte sett! Tur att hon är kattallergisk annars skulle hon nog gått och köpt en katt nu!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

21 januari 2013 20:16

Visst är den gullig och snacka om snäll katt som låter 4 st 8 veckors busfrön hålla på så, hihi!

 
Melody

Melody

21 januari 2013 20:30

Matte undrar vilken veterinär du var hos? Hon är beredd att åka till ett ställe där jag slipper vara en hel dag!
Puss till din matte från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

21 januari 2013 20:38

Här i stan!

 
Laika

Laika

21 januari 2013 22:57

Kattälskande Aamor :) En helt underbar bild, och vilken tålmodig katt, haha. Måndag var det igen ja, men snart är den slut och med ens glömde vi bort den tråkiga måndagen när vi fick se en så bedårande bild på dig och dina syskon :) Hoppas matten glömde bort tofsen också, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

22 januari 2013 06:41

Visst är det en snäll katt, hihi!
Nu är det tisdag och en hel dag hos syrran ligger framför mig snart!
Matte glömde inte tofsen men hon orkade inte så jag får väl ny senare idag!

 
Felix

Felix

22 januari 2013 14:57

Nä, krama katt har jag aldrig provat, inte vad jag minns i alla fall, hihi. Här har oxå varit och är kalligt, jag tror att Kung Bore fått fnatt, som han ojar sig. Här blir det inge bilåka, tvåbeningarna säger att det är för kallt för mig att åka bil och de åker inte längre än till affär'n när det är så här.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

22 januari 2013 17:47

Bore har nog verkligen blåst på bra med iskyla!

 
Roy och Tess

Roy och Tess

22 januari 2013 16:27

Vilken härlig bild :)
kram Roy

http://cockernroy.blogspot.se

Aamor & Tina

22 januari 2013 17:46

Visst är den gullig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards