Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 15 november 2013

Bekväm!

Av Aamor & Tina - 15 november 2013 18:08

Fredag i dag och det är väl en härlig känsla!


Trött i morse för trots mattes goda försök att lägga sig lite tidigare på kvällarna så blir det inte mer än just försök, visst hon lägger sig kanske i lagom tid, nästan men sen ska hon läsa och mixtra med en massa - suck! Tur det är fredag!


Syrran och jag har mest tagit det lugnt idag och det kan väl passa, det gör vi oftast nu för tiden för det är inte så mycket som får mig att dra igång, hihi!

Mycket kelande och mycket vilande och givetvis lite rastande av mattefar.


Matte hade varit och shoppat lite saker innan hon hämtade mig.

Hemma visade hon att hon köpt något till mig men jag visade mig rätt kall för det var ju inget gott eller ens ätbart!

Har ätit min mat, från skålen idag, hihi!

Därefter presenterade matte saken hon köpt lite mer noggrant och då blev den genast intressantare, hihi!


  Matte stoppade godis i hålet i mitten och sen fick jag jobba för att få ut det och där var även hål och godisutgång på andra sidan!

Efter ett tag så kallade matte mig bekväm!

Inte är jag bekväm men ni som ser filmen ser ju hur jag kämpade för att få ut nått godis och kanske blev jag lite trött när jag bar iväg med den till min säng, hihi! Jag skakade lite på den där och så trillade det sista ut!

 

Leksaken var riktigt rolig men jag blev fasligt trött!

Nu tänker jag sova en god stund för det tar på krafterna att vara så aktiv, hihi!


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

15 november 2013 18:40

Vi känner igen det där med "jag ska bara"... och klockan den går...
Tänk så finurlig du är.
Toppen att du kom på att skaka på den för att få ut det sista gottiset :)
Ha nu en lat fredagskväll!!!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

15 november 2013 18:43

Så dina stackars tjejer få stå ut med samma sak, tur vi kan sova på dagen ;-)
Visst var det klokt att ta den till sängen, hihi!

 
Melody

Melody

15 november 2013 19:48

Jag har en boll som matte stoppar in godis i och jag blir så arg på den när godiset inte kommer ut på en gång att jag bara skäller och skäller på den tills matte tröttnar på mitt skall och snor hela bollen! Tror du har fått en mycket bättre leksak, men nog är det väl bättre att få godiset direkt?
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

15 november 2013 19:52

Jag har en boll också men trots att godis kom ur den var den inte kul, denna var kul men det tog tid innan godiset kom ut - fick kämpa!
Lättast är att matte stoppar godiset direkt i munnen, hihi!

 
Laika

Laika

15 november 2013 23:22

Men vilket jobb du gör och så smidigt du bär bort den när den krockar med kylskåpet, förstår att du blev trött. Fast visst är dom ändå rätt roliga dom där leksakerna, i alla fall ett litet tag, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

16 november 2013 06:52

Jag tog ett tag till senare på kvällen med den och den var lika kul då.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

16 november 2013 09:14

Vad smart du är! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

16 november 2013 12:23

Tack ska ni ha! Smart som en katt?

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

16 november 2013 23:56

Precis en sådan har jag med och jag gör precis som du när jag tömmer den på godis = lyfter på den och skakar ut alla gottisarna :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

17 november 2013 00:12

Så smarta vi är, hihi!

 
Bella, chihuahua tzu

Bella, chihuahua tzu

17 november 2013 16:57

Den grejen såg intressant ut. Den ska jag inte visa för Matte! Det räcker med bollen med godis i.

BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

17 november 2013 16:59

Den saken är roligare än en boll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards