Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 april 2015

Fredag!

Av Aamor & Tina - 24 april 2015 17:50

Trött som en hund i morse, hihi! Tur att det äntligen är fredag så jag kan få sova ut två morgnar i alla fall.
Matte sa till mig några gånger på morgonen att det var sista dagen jag skulle iväg och jag jag kommer att orka det och det gjorde jag ju även om det var hårt.

Vi fick besök av mattefars bror och fru och vi blev väldigt glada även om det de berättade inte glatt för deras äldsta bror är väldigt dålig och ja allt vad det för med sig och troligen är tiden snart slut för honom.
Mattefar umgås inte med honom men det är ändå trist.
Jag har inte velat gå utanför deras ytterdörr även om syrran försökte få med mig så ville jag inte, inte förrän matte kom och hämtade mig för då var det bråttom, hihi! Hem alltså för jag var inte speciellt nödig.
Skulle ju få åka bil hem.

Satt ute en stund innan vi gick in för att äta och så, skönt med lite luft för oss som varit inne hela dagen. Även matte har varit inne för hon fick rycka in på annat ställe och inte vara där hon brukar på fredagarna.
Jag berättade för matte att jag var hungrig så jag åt torrfoder med riven leverpastej. Matte blev förvånad att jag ville äta tidigt idag, åt först 21.15 igår. Är man hungrig så är man.
Matte körde några varv med dammsugaren medan jag tuggade tuggben på balkongen.
Blev sen lite leksugen och tog med mig en pipis in.

Denna är en av de bästa för den både prasslar och piper, hihi!

Nu ska jag smälta maten en stund bara matte sätter sig ner och inte håller på att vika tvätt och fara fram och tillbaka.
Ha en trevlig fredag!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

24 april 2015 18:08

Så söt du är med piiipisen i munnen. Rena sockerchocken!
Det är alltid kul när leksakerna låter på olika sätt ;-)
Ha nu en jättemysig och lat fredagskväll :)

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

24 april 2015 18:19

Vi ska njuta och bara vara!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

24 april 2015 20:14

Tänk att du alltid får lite extra gottigt på din mat! Mys med matte nu! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

24 april 2015 20:24

Annars äter jag inte, matte har försökt men jag äter inte på flera dagar. Gäller att vara ihärdig, hihi!

 
Melody

Melody

24 april 2015 20:58

Riven leverpastej på maten, jo jag tackar jag. Snart flyttar jag hem till dig!
Vilken otrolig energi din matte har en fredagskväll! Du får lära henne att ta det lite lugnt på kvällarna!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

24 april 2015 21:09

Du är välkommen ;-)
Nä inte så mycket energi hos henne men skönt när det är gjort!

 
Laika

Laika

25 april 2015 19:40

Det är bra att vara leksugen på en fredag, allt är liksom så mycket roligare då när man vet att matte kommer vara hemma hela helgen :D
Hoppas ni njuter och lek ordentligt med matte så du blir hungrig och får äta mer riven leverpastej på din mat :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

25 april 2015 19:44

Det känns härligt när det är fredag!
Har precis ätit riven leverpastej på maten, var lite trögt sa matte men till slut vann hungern, hihi!

 
Elvis

Elvis

26 april 2015 19:16

Pipisar är jamarskojiga jag har flera pippisar i min leksakskorg som jag tar fram när jag vill leka.
Kram o nosgos

http://elvisthecat.blogg.se

Aamor & Tina

26 april 2015 19:28

Det är de!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards