Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 december 2018

Gott slut......

Av Aamor & Tina - 30 december 2018 18:54

...... & GOTT NYTT ÅR! (snart är det nytt år)

Vår jul var lugn och skön men det är ändå skönt att den är över nu.

I fredags fick vi besök av mattes kompis/kollega (de jobbar inom samma även om de inte är på samma ställe längre) och hennes dotter. Vi blev överlyckliga, jag gillade dock inte att de gick på toa utan att jag fick följa med in, hihi!
Vi var ute och gick en ganska lång runda och dottern höll oss nästan hela tiden. Hon var jätteduktig.

Jag vet att jag kan vara lite avig mot min syrra ibland för hon vaktar/kollar mig hela tiden men idag var jag riktigt gullig mot henne sa matte.
Jag kallade på matte att hon skulle komma och kela med mig och när hon la sig ner hos mig reste jag mig och sprang iväg. Halvvägs mellan matte och Affi stannade jag, kallade på Affi som låg och sov och när hon kom så sprang vi bägge tillbaka till matte och kelade. Jag kan om jag vill, hihi!

Kan även ligga nära ibland.

Sen andra gånger vill jag hålla avstånd.

Syrran snodde min säng så jag fick hoppa upp i soffan, jag tar nämligen inte hennes säng när min är upptagen.

PS: Ingrid om du läser detta så har vi inte fått nått Mail om konstnären än / Tina

Var nu rädda om er på Nyårsafton!
Ha nu ett riktigt Gott slut och när det kommer så ett riktigt Gott Nytt År på er alla!!!

 
 
Julia

Julia

30 december 2018 23:18

Tack det samma!
Jättefina bilder på er. Kul att ni "delar" på matte så fint.

😻 Kram å puss på snälla nosar 🐾

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

30 december 2018 23:31

Vi måste dela på henne men det går oftast bra även om jag saknar att ha matte själv ibland.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards