Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 januari 2019

Av Aamor & Tina - 6 januari 2019 19:26

Matte säger att det är ett nytt år och att det heter 2019! Konstigt namn eller hur, hihi! Nytt årtal bara, jag vet men jag bryr mig inte om det ändå.

Nu är vår ledighet slut för denna gången, jobb i morgon och klockan kommer att dra igång betydligt tidigare än vad vi vaknat dessa lediga dagar.
Matte säger att det ska bli kul att jobba igen men jag är lite tveksam till det för jag kommer att vara utan henne många timmar.
Har hållit ett vakande öga på henne idag, ett extra vakande vill säga för jag håller alltid koll på henne.
Hon livade mig att inte försvinna idag och det gjorde hon inte heller, skönt!

I torsdags anföll matte mig med saxen, inte så allvarligt som det låter för hon klippte mig bara men det är inte speciellt kul när hon håller på.
Jag ska stå si och så, vända mig hit och dit, hopplöst så jag lägger mig ner istället och låter henne försöka klippa jämnt ändå. Blev rätt ojämnt men vem bryr sig, hihi!
I fredags hade jag oturen att hamna i plurret, okej det var hög tid och jada jada och skönt efteråt men det kändes som otur när jag stod där dyblöt.

Mattes lille E. T. blev jag kallad.
Batte blev rätt blöt hon med för hon la duschslangen en gång och den vände sig och sprutade rakt på henne, hihi!

Min syrra slapp badet nu men lär nog hamna där snart.

Vilstil a la Affi! Hon snarkar och fiser om varannat, hihi! Hon åt nått för nån dag sen som hennes mage tyckte illa om för det luktade inte hallon här hemma precis, hihi!

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards