Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 januari 2019

Av Aamor & Tina - 13 januari 2019 18:40

Första veckan, arbetsveckan avklarad och gissa hur trött jag var redan onsdags morgon!
Supertrött, matte fick hämta mig från min säng den sista arbetsdagen. De andra, onsdag och torsdag kom jag bara för att hin informerade mig att jag fick vara själv hemma om jag inte kom när hon tagit jackan på sig.
Nu är det inget jag vill så jag fick ju masat mig till dörren!

Igår när vi var hos mattemor gick vi och vilade oss en stund när mattemor skulle vila. Matte har lagt ett dubbelvikt täcke på golvet och en kudde. Matte la sig först och sen kom vi i en faslig fart.
Var jättemysigt, matte påstod att vi snarkade så högt att hon knappt kunde läsa, jo säkert, hihi!

Lite mörk men ni ser mig tydligast Affi ligger i den välta rosa igloon. Matte låg mitt emellan oss.

Hemma sen intog vi alla tre soffan och det var hur mysigt som helst.
Idag bara regnar det. Stora och små droppar om varannat.
Vi valde bort långrundan idag. Tog en igår för då bara duggade det, visst blev vi blöta men det slår inte så hårt på oss när det kommer så fint.

Ny jobbvecka i antågande, hoppas jag inte är lika trött denna veckan.

Ha det bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards