Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg under november 2022

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54

Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget.

Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt.
Hade bara en grej inplanerad så jag tog dagarna som de kom.
Många dagar var soliga och fina och då passade vi på, jag och några grannar på att gå en runda på eftermiddagarna.
Det inplanerade var en ny eller snarare en omgjord/övertäckt tatuering.
Tänkte att när nu mina blommor och fjärilar blev fina så kunde jag få gjort vid eller gjort något annat där jag har min 20 år gamla späckhuggare, den var blek och lite sådär nu.
Det blev något helt annat och större. Ett djur och en av sakerna jag verkligen gillar.

Helt nygjord och jag blev nöjd med den.

Allting rullar på annars. Fullt ös på jobbet med en massa möten fortfarande även om det har lugnat sig lite. Mycket som ska hinnas med och samtidigt hinna med det vardagliga jobbet men det är kul och en utmaning många gånger.
Ska på en teknikcoach konferans nästa vecka där vi teknikcoacher från några olika kommuner träffas en heldag. Hoppas det blir intressant om inte så är där säkert en hel del intressanta människor.

I lördags cyklade jag till kyrkogården och tände ljus till mor och far, min moster och morbror samt till en skolkompis/god vän som gick bort -09.
Där var en del människor och några som jag känner. En vännina till mor som jag snackade med en stund.

Idag har min bil fått på sina vintersulor och senare i veckan ska jag beställa till för hennes första besiktning.

Ni får ha det så bra!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards