Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Se upp - här kommer jag!

Av Aamor & Tina - 13 juni 2010 16:15

Idag har jag varit ute och cyklat och då menar jag åkt cykel för matte var den som cyklade! Satt med nosen i fartvinden och njöt i fulla drag.

Idag tog matte kort men då stod vi still, hon tyckte annars att det verkade lite smått farligt!

  

Min blick sa till alla vi mötte "Se upp - här kommer jag"! Det var roligt!

Vi var ju tvugna att cykla och visa Affi och matteföräldrarna hur fint jag satt i korgen!


Sara! Visst blir bilen dammig för den står still så mycket men dom stänken som var på bilen var inte damm!

Det kom från dom hålorna som var omöjliga att missa, rätt roligt för hela bilen hoppade när matte körde i dom!

Bra att den blev så skitig så fick hon loss tummarna att tvätta den!


Jag skulle egentligen bada idag men matte har ont i ryggen så vi får skjuta fram det och inte mig emot.


Nu ska vi göra lite annat.

 
 
Julia

Julia

13 juni 2010 18:15

Så duktig du är som sitter fint i cykelkorgen! Spännande att åka fort å få känna fartvinden i ansiktet... å sen slipper du springa.
Jag såg nog att din kloka matte använder hjälm (den hänger på styret, det syn på bilden) när hon cyklar!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

14 juni 2010 07:20

Mjau Aamor!
Verkar häftigt att åka cykel,Fin utkiksplats har du ju där,vad sa Affi när du kom åkande, ville hon oxå prova?
Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

14 juni 2010 10:13

Va häftigt att åka i cykelkorgen, hoppas bara att du alltid sitter still och att matte cyklar försiktigt, för du har ju ingen cykelhjälm. Vi har sett hundar som åker mc i sidovagn och de har någon sorts störtkrukor på huvet.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

14 juni 2010 14:51

Men du så orättvist, så däe skulle vi också vilja åka på en cykel. Men det lär väl knappast finnas så stora cykelkorgar där vi ryms. Nu har åter en arbetsvecka börjat, den sista före Mattes semester. Oj så skoj det skall bli att ha henne hemma i 7 veckor. Nån som passar upp en hela tiden. Ha en bra dag

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

14 juni 2010 15:16

Vad jäsigt du har det i din fina cykelkorg. När matte och jag ska ut på cykeltur får jag springa bredvid. Det är väl orättvist. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

15 juni 2010 13:31

Vilken söt blogg du har!:) Och kul att ta en cykeltur ;D

/Madeleine&Astrid

http://www.madeleinehulin.blogg.se

 
Hector

Hector

17 juni 2010 14:42

Vad festligt det ser ut när du sitter i cykelkorgen. Men är det inte lite läskigt ?

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards