Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Härdad!

Av Aamor & Tina - 7 juli 2010 18:50

Jag säger att det är tur man är så härdad som man är och inte för ett ögonblick tvivlar på sin manlighet, hihi! Kolla själv.

  

Så här får en stackars kille se ut när syrran är i sin farliga period!

Snyggt va?

En bebisbody som matte kapat armar och ben på och sen ett skvättskydd för att den inte ska hänga!

Det bästa är att jag skäms inte ett enda dugg men som tur är åker den av när jag ska gå ut!


Matte hämtade mig i normal tid och när vi kom hem så hörde jag att hon öppnade fönstret och skulle genast upp och spana.

Matte tog en bok och satte sig bakom mig och läste och jag låg och tittade ut samtidigt som det fläktade härligt.

Rätt som det är hör jag två tjejer säga "Hej Aamor" och så kommer de fram till oss och snackar och gosar med mig. De var lite busiga mot varandra men det såg bara kul ut så min svans gick hela tiden. Men oj vad de kan snacka!


Matte lagade ingen god mat (för mig) för när hon erbjöd mig att smaka luktade jag bara och fnös!


Vädret har varit varm men det har fläktat lite så man har ju stått ut.

Matte och jag ska gå en lite längre kvällsrunda senare.

 
 
Julia

Julia

7 juli 2010 19:49

Så söt du är. Du har en finurlig matte som kan!
Otur att mattes mat inte var god för dig, men så är de ibland. Vi mattar och hussar äter sånt som ni inte vill ha.
Jag åt honungsyoghurt och det ville Smulan och Amanda verkligen ha, självklart fick dom "diska" min skål med ganska mycket kvar i. Mums!

Ha en sval kväll!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
lLizal

lLizal

7 juli 2010 20:49

Hej Aamor
Allt klär ju en skönhet eller hur..
Matte och resten av gänget hälsar..
vov och kram..Tanja

http://www.kimzanskennel.se

 
Ingen bild

Eva

7 juli 2010 21:42

Mjau Aamor!
Ett tag sen vi hörde av oss, men vi läser din blogg varje dag. Du är ju så full av upptåg o bus, så det kan man inte missa.
Så COOL du är i din body, matte undrade om du svart bälte i Judo,(ser så ut sa hon) för då kan du väl freda dig från Affis "angrepp" när hon drar dig i skägget o öronen?
Ha det gott o hälsa matte!

Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
Maria

Maria

8 juli 2010 08:39

Fantastiskt tjusig är du i dina kläder ;)

http://sluggster.blogs.se

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

8 juli 2010 08:56

Vi förstår att du blir svettig som måste ha
"långbyxor" på dig, hihi. Det där med konstifik mat känner vi till, för ibland så lagar matte till sånt som inte är ätbart för jyckar. Då fnyser vi oxå, så dä så.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards