Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Rosa!

Av Aamor & Tina - 19 januari 2011 19:05

Jag var duktig i natt för jag väckte inte matte en enda gång, blev lite kelig när hon släckt lampan men då hade hon inte somnat.


Syrran var lite taskig idag, hon satt i fönsterkarmen och tittade ut och då passade jag på att gå fram till mattefar för lite kel (jag var på bordet) men då kom hon farande och knuffade bort mig och hoppade upp i mattefars famn och bara glodde på mig!

Då gick jag istället bort till mattemor och tvättade hennes öron och sen gosade vi istället.

Min tofs trillade ner i ögonen på mig hela tiden, matte hade satt den för långt fram men mattemor satte i ett gummiband till och det blev bra men färgen på det var rosa! Jag en kille som har rosa gummiband, vad liknar det?


Matte hade shoppat lite innan hon hämtade mig men hon gör det snabbt så jag behövde inte vänta så länge som tur var.

Precis när hon kom så skulle vi gå ut med mattefar och då ville jag inte gå med men fick göra det ändå men kollade väldigt noga så matte gick in, blev en snabbkiss och sen in igen för att hälsa ordentligt på matte.

Här hemma har jag ätit lite och nu tänker jag sova en stund innan vi ska gå ut igen.

Igår kväll hälsade jag igen på den katten som nosade på mig dan innan och även denna gången kom han fram till mig och nosade runt huvudet och sen backade han tillbaka, han är så söt!

  

 
 
Ingen bild

Eva

19 januari 2011 21:40

Mjau aamor!
Bra att du lät matte sova hela natten, sköt dig lika bra i natt så blir hon nog glad ;)

Kul att du skaffat dig en ny kattkompis, du måste skicka ut vibbar till dom som säger:kom till mig jag älskar katter.

Fick du fortsätta kela med med mattemor för lilla förtrödenfröken? Här är det liknande, kelar jag med matte så kommer Ruffa o ska tränga sig emellan, hon kan sova o matte säger ingenting det är nog det där med vibbar som sänds ut tror jag.

Ha en fortsatt bra kväll o morgondag!!!

Mjauuu...från Snutte o Ruffa

Aamor & Tina

20 januari 2011 17:12

Jag fick kela med mattemor utan att fröken förtröden la sig i.

Vov!

 
Hillman

Hillman

20 januari 2011 11:32

Kul med en kattkompis till, du har rätt många kattisar runt omkring dig, hihi. Fast din syrra är lite tassig åt dig som inte tillåter att du kelar med hennes husse, hon är bra avig i alla fall. Du får väl göra samma sak när hon gosar med din matte, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Vinnie

Vinnie

20 januari 2011 14:24

Vilken buse till syrra du har. Det luktar avundsjuka här.Tur du fick kela med mattemor istället :)

Va kul med kattkompisar. Katter och hundar kan gå riktigt bra ihop.
Men du rosa kan vbara snyggt till killar med ;)
Ha en riktigt skön dag.
Kram från Vinnie och lilla Bonzo.

http://vinkos.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards