Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Blött!

Av Aamor & Tina - 24 juni 2012 19:56

Vi sov länge idag, hihi, jag fick väcka matte. Vi gick ut och det stänkte lite bara men efter en liten stund öste det ner som om någon öppnat alla slussportar (mattes ord).

Vi skulade i en källarnedgång med ta över och vi fick sällskap av Ollie som var väldigt kelig. Blev en snabbpink bara och sen in igen.


Matte har tvättat och diskat (maskinen har gjort bägge sakerna) och jag har vilat mig.

Annars har vi tagit det väldigt lugnt för mer har man inte kunnat göra i detta regnväder.

Helt plötsligt får matte en idé att jag ska bada, okej mina öron luktade katturin, hade nog varit en katt där jag var på midsommar.

Var rätt så skönt faktiskt och matte sa att jag blev fin. När jag var torr och klar gick vi ut på balkongn och satte oss, jag i mattes knä.

 

Resultatet!

Var ute för en liten stund sen och det regnade, vilken överraskning för det har inte varit mer än ett kort uppehåll under dagen!

Tur jag är snabb så jag blev inte helt genomblöt igen!

 
 
Rebellen

Rebellen

24 juni 2012 20:20

Ojoj, först tvingas bada och sen ville vädret också bada dig? *ryser* stackars dig finis! Vilken jamars tur att ni hann in igen innan du hade fått "bada" två gånger.. Dumma väder! Här har vi inglasad balkong och det ska mycket till innan det blir blött inne på den ;) lyxigt eller hur!

Nosgos och Kärlek <3

http://skyggisfamiljen.blogspot.com

Aamor & Tina

24 juni 2012 20:23

Usch ja detta regnväder är inte kul för en som har så långt hår!
Vår balkong är också inglasad och det är lyxigt ja!

 
Ingen bild

Eva

24 juni 2012 21:16

Så gudomligt söt du är på fotot, hur kan matte neka dig allt godis du ber så vackert om ;))

Aamor & Tina

24 juni 2012 21:31

Förstår inte det heller, hihi!
Nog för att jag inte ska rulla fram till slut som hon står emot!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

24 juni 2012 21:24

Vilket väder vi har, Aamor, suckjam
här kommer det oxå blött uppifrån.
Fin du blev när du badat två gånger, *fniss*
alltid skönt med att bli fin säger matte

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

24 juni 2012 21:30

Känns som man duchat flera gånger men som tur är schamponerad en gång bara ;)

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

25 juni 2012 07:57

Vi håller med Eva! Du är jättesöt på bilden. Den kommer att bli ännu en favoritbild på dig. Fast inget slår "tiggebilden" när du var valpis ;-)

=^.^=

Nosbuff

http://thhp://hjuliahullerombuller.blosgspot.se

Aamor & Tina

25 juni 2012 18:08

Matte tyckte också att kortet blev bra även om jag inte tittar direkt på henne.

 
Laika

Laika

25 juni 2012 17:59

Så fin och puffig i pälsen du blev efter duschen :) Skönt att bli av med kattlukterna trots allt. Jag såg förresten en katt härom kvällen, fast jag fick inte hälsa på den fast både matte och jag var så försiktiga.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

25 juni 2012 18:07

Var det katten som inte ville hälsa? Det var taskigt av den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards