Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Regn!

Av Aamor & Tina - 31 juli 2012 18:44

Vi var helt slut efter ommöbleringen igår så det blev inget mer än soffoch säng sittande/liggande, hihi!

En bild av en bit av vårt TV-rum.

 

Matte vär nästan klar här bara sladden som hänger i lampan som hon inte har hittat nån plats för, det är datorsladden, snyggtatt den hänger där, hihi!

Min säng ser ni nere i högra hörnet och innan stod bokhyllorna längs den väggen.

Mitt trimbord syns utanför rummet, en handduk som hänger ner från det. Köket är vidare rakt fram och till höger och dörren till vänster är vårt sovrum.

 

Så här trött blev jag efteråt, hihi!


Idag har vi tagit det lugnt, var borta hos syrran ett litet tag för hon ville leka men när jag kom dit ville hon bara ligga uppe i fönstret så vi gick hem efter ett tag!

Jag och matte har ätit nu, var mer oxkött över från igår så jag fick det på torrfodret även idag, mums.


Det har varit en del regn under dagen och där emellan har det varit solsken. Himlen var så mörkgrå ett tag att matte trodde att det skulle bli åska men istället vräkte regnet ner.

Jag hoppas att vi klarar resten av dagen utan att bli blöta för vi har klarat oss innan på dagen!


 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

31 juli 2012 19:15

Så fint det blev, inte undra på att ni blev trötta efteråt.
Du ser nästan ut som om du hade svimmat eller som om nån hade hällt ut dig på golvet ;-)
Bra jobbat!!!

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

31 juli 2012 19:20

Det kan nog var vilket som men det lutar mot att jag svimmat av trötthet, hihi!
Tack, matte är rätt så nöjd med hyllorna och soffan men hon har inte hittat nån plats till CD-skivorna än så de ligger staplade på farmors linneskåp än och varje gång hon tittar dit suckar hon, hihi!

 
Laika

Laika

31 juli 2012 20:29

Ja, möblera om är roligt. Jag är jätteduktig på att springa med och se till att allt hamnar där det ska, matte kallar det för att jag springer i vägen... men det råder det skilda åsikter om förstås. Fint blev det hemma hos er ialla fall.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

31 juli 2012 20:34

Matte säger att jag gör likadant men nån måste ju bossa över allt och det är vårt jobb!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

31 juli 2012 22:51

Jamars så fint ni har fått det, tassarna upp!
Vi ska jama med matte att vi ska sätta in bilder på valpen under onsdagen
Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

31 juli 2012 23:45

Tack ska ni ha!
Ja vi längtar efter att de den lilla valpen!

 
Rebellen

Rebellen

1 augusti 2012 14:23

Åhh woaw va fint ni har det kompis! Förstår att ni blev trötta efteråt, och vädret ute gör juh inte saken bättre.. Det är visst höst nu har jag hört någon jama *funderar*

Nosgos och Kärlek <3

http://skyggisfamiljen.blogspot.se

Aamor & Tina

1 augusti 2012 14:34

Tack ska ni ha!
Nä det är inte höst än även om det känns så då och då, först i september är det höst, hihi!

 
Edith

Edith

3 augusti 2012 11:53

Det blev jättefint när ni möblerade om. Min matte gillar också att möblera om ... men inte husse. Att ditt trimbord står framme hela tiden tycker jag är lite oroväckande. Det betyder ju att du kan åka upp på det ganska ofta. Är det så? Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

3 augusti 2012 12:19

Tack ska ni ha, matte får lite såna ryck då och då, hihi!
Jo det står framme alltid och risken finns men oftast blir det varannan var tredje dag jag hamnar där så det är inte så farligt ;)

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

3 augusti 2012 12:38

*fniss*
Inte konstigt att du blev jättetrött efter ommöbleringen :)
Ser jamarns fiint ut !!

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

3 augusti 2012 12:41

Det är så jobbigt att hjälpa till och att vara, som matte säger ivägen(!) men det är inte så utan jag hjälper till jättemycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards