Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Regn!

Av Aamor & Tina - 23 september 2012 15:57

Vi vaknade vid 7 tiden i morse och jag tyckte att matte kunde komma till mig där jag låg för jag var gosesjuk men istället kallade hon på mig och sen lyfte hon upp mig i sängen och där somnade jag om, härligt men det är synd jag blir varm efter  1 timme eller så.

Vi gick en kort runda för det regnade och hade nog gjort så ett bra tag innan för det var blött ute.

Inne igen tog vi det lugnt, matte satte sig vid datorn och läste lite nyheter och lyssnade på bok och själv passade jag på att vila lite till.

Vid 13 tiden gick vi ut en sväng till men även då regnade det, inte mycket men där var pölar överallt så jag blev rätt så blöt om ben och håret som hänger ner men som tur var torkade matte mig när vi kom in igen.

Det skönaste när man blivit blöt är att lägga sig i en skön säng, blev inte mattes denna gång utan jag yog min nyaste eftersom matte körde igång en DVD.

 

Den är så gosig att kura ner sig i.


Det har blivit en rena slappesöndagen och det är rätt så skönt, ska nog få igång matte lite senare - kanske om jag orkar, hihi!



















 
 
Smulan, Amanda och matte Jula

Smulan, Amanda och matte Jula

23 september 2012 16:47

Mysigt med bäddar som "håller om" :)
Varmt och gosigt. Fast du har ju mycket värmande hår.
Här har det nästan varit alla väder, Sol, ösregn och blåst om vartannat. Bäst att sova bort det tråkiga vädret.

=^.^=

Kram och nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

23 september 2012 18:59

Ja man känner sig kramad, hihi!
Tur att det inte snöat också, fy hu för det!

 
Ingen bild

Melody

23 september 2012 16:56

Stackars dig, regn två dagar i rad! Jag har haft en solig dag med mycket tid ute!
Verkar som du och din matte har mycket gosestunder!
Så ska man ha det i livet!
Puss från Melody

Aamor & Tina

23 september 2012 18:59

Tycker att det regnat mest denna veckan men just på helgen är det trist när jag nu har matte hemma!
Vi har många gosestunder, det är jättebra här där jag bor, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

23 september 2012 17:09

Vilken gosig säng! Den kan man ligga länge i. Trist med regn tycker vi.Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

23 september 2012 18:57

Den är så mysig!
Regn är trist men nu har vi varit ute på en långrunda och det regnade inte alls!

 
Laika

Laika

23 september 2012 22:23

Oj, den bädden kan man ge många hundben för :) En sådan bara måste jag säga till matte att köpa till mig. Tänk att ligga och småtorka i en sådan efter ett försök att dras ut i regnvädret ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

24 september 2012 06:30

Kan lova att den är skön. Köpt på Sea hund och katt (vi skickade efter den, jute hundbädd).

 
Edith

Edith

24 september 2012 11:23

Visst är det mysigt att krypa ner i en säng när det regnar ute. Vi har haft det soligt och härligt hela sommaren, men idag regnar det. Efter morgonsvängen tänkte jag lägga mig och vila i mattes säng ... men vet du vad ... matte hade stängt dörren till sovrummet. Vilken buse! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

24 september 2012 17:44

Det var inte snällt av din matte. Vet hon inte att det bästa stället att torka på är i hennes säng? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards