Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Aamor & Tina - 14 december 2012 17:11

Jippie för idag är det fredag och jag säger äntligen helg, hihi!

Matte var så trött igår att hon la sig redan 21 och tittade lite på TV men hon höll på att somna hela tiden.

Skönt för oss bägge att vi är lediga nu och att det bara är en vecka tills vi är lediga länge.


Var inte så klatt i morse bara -5 så det var okej tyckte vi.

Jag sa godmorgon till mattemor i sängen och sen ut i köket till mattefar och när matte satte sig ner ett litet tag ville jag upp till mattefar och ligga på stolen brevid honom och när matte sen gick hoppade jag upp i fönsterkarmen för att "vinka" hejdå till matte! När bilen körde iväg hoppade jag ner och somnade och sov till 10-10.30, gott med sömn, hihi!


Mattefar tyckte att vi kunde springa av oss lite sen där ute men jag ville inte ens gå ut den gången, hihi.

Nästa gång gick jag ut, inte alltid lika kul att springa utan det ska man bara göra när man känner för det.

Lite senare sov jag och Affi i vars en hörna i soffan medan matteföräldrarna tittade på DVD, de har snart tittat färdigt på 8 säsonger av NCIS som de lånat av matte.


Matte kom direkt efter jobbet och sen fick jag åka bil hem, toppen! Ingen Peggy i garaget men jag såg Simba när vi kom hem, han var på bushumör och lurade mig, hihi!

Jag har ätit min mat och nu ska jag sova lite, sova är gott!

Det är inte som jag är lat utan jag är avslappnad och trygg, hihi - okej kanske lite lat!


Trevlig helg på er alla!

 

Från december 2010!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards