Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Aamor & Tina - 2 februari 2012 17:31

  Är så glad för nu är jag och Frasse officiella vänner - Jippie!   

Vi har varit vänner ett tag men nu har han skrivit om mig och jag är rätt så mallig över det faktiskt, hihi!

Tycker att matte kan ge mig lite extra gott bara för det men hon säger att jag fått så det räcker nu, aldrig får man som man vill och nu fick matte hosta, en sån som hon får när jag påstår nått hon inte gillar!


Det var kallt i morse - 13 men som tur var blåste det inte så det var rätt skönt ändå, dagen har varit strålande med sol men det har hållt sig runt -6 ändå.

Jag tog en sovmorgon och när syrran tyckte att jag sovit nog försökte hon få igång mig men jag är rätt van så jag bara vände på mig!

Hon kom mer ett pipben och la på mig men jag rullade runt men då la hon det på min mage och när jag inte brydde mig började hon tugga på min hals och mina öron men det var rätt skönt så jag bara låg still, hon gav då upp, hihi!


Matte kom i vanlig tid och då åt jag lite rivna morötter för nått annat mataktigt har jag inte ätit innan men sen när vi kom hem åt jag mitt torrfoder med lite vetegroddsolja på, mums!

Var bara tvungen att kolla in om någon av mina kattkompisar var ute men inga syntes men precis när vi skulle gå hörs en mjau och så kommer Ollie ut och han var så kelig, härligt! Tyvärr kom en annan katt som han inte gillar så den var han tvungen att jaga bort och då gick vi in!


Jag fick en tom toarulle av matte som hon lagt små godisbitar i, kattgodis som jag älskar, det var inte det lättaste att få ut det goda men det gick!

Här får jag den av matte! Såg att hon lagt ner nått och sen så skramlade det i den!

   

Försökte öppna försiktigt men det gick inte så jag fick slita upp den!


Nu måste jag ut!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards