Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Inte jag!

Av Aamor & Tina - 9 januari 2013 18:03

I natt var det inte jag som störade mig utan matte, hihi! Visserligen var det bara lite men jag vaknade i alla fall när hon gick upp och började snacka, hon trodde klockan var mer när hon vaknade men den var bara 00.40 så hon somnade om igen efter ett tag.


Tråkigt väder idag men dis och småregn i stort sätt hela dagen, inget man blir precis pigg av.

Tagit det lugnt hos syrran, matteföräldrarna säger att det är mest liv i mig när matte kommer - klart för då blir jag ju så glad och måste visa allt jag kan och det är lättare att tuffa till sig mot syrran också, hihi!

Matte jobbade länge idag, visste väl att en lång dag skulle komma eftersom hon slutade tidigare i måndags.


Matte kallade på katterna när vi kom hem men det var bara Basti som kom men han ville inte kela men jag fick ju se en katt i alla fall.

Inne ville jag inte ha maten matte serverade så jag gick och la mig i soffan istället, vet att det inte är lönt att tigga av mattes mat hon ska äta för det är bara salladen som blev över för igår!


Nu har lite mer än halva veckan gått så det är bara 2 dagar kvar för oss denna vecka och sen är vi lediga och ska mysa hela helgen har jag bestämt så matte får säga vad hon vill, hihi!

 

Gammal bild men soffan är skön!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

9 januari 2013 18:27

Matte har ju både böcker att lyssna på och film att titta på, det gillar ju du, för då är hon still i alla fall och ni kan mysa så mycket du vill med henne ;-)

=^.^=

Kram å nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

9 januari 2013 19:24

Ja det är det bästa med att ha böcker och film - att vi kan mysa!

 
Laika

Laika

9 januari 2013 19:43

Skönt att vakna och se att klockan inte är så mycket som man tror, och sedan få somna om. Vi soffgosar båda två idag :) Precis så som det ska vara en onsdag kväll :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

9 januari 2013 20:07

Soffmys är så gottigt!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

9 januari 2013 20:16

Skönt med omväling på det där störandet, då kan du ju blänga lite på matte ;-)! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

9 januari 2013 20:28

Ja det kan jag ju göra, hihi!
Vi hoppas på att sova hela denna natten!

 
Felix

Felix

10 januari 2013 14:51

Ja, inte vet jag vad det är men man blir allt bra sleten efter helgerna, igår var jag så trött så jag sov nästan hel förmiddan, hihi. Sen fick jag kyckling till middag och då blev jag mycket piggare, kan väl inte bli annat när det fanns kyckling kvar, måste bara tigga lite, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 18:07

Kyckling är ju så gott!

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

10 januari 2013 15:45

Helger är bara bäst! Klart ni ska satsa på mys, det är ju det ledigheten är till för, och det tycker vi mattar också, men tyvärr finns det något tråkigt som heter "hushållssysslor" som stör friden ibland...
Så liten och söt du är på bilden, det syns att du är en riktig mysmästare :-) <3
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 18:06

Jag är kanonbra på att mysa, hihi!
Fy för hushållssysslor, inget kul när matte springer runt och rör.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

10 januari 2013 21:17

Här vaknade min matte innan klockan ringde idag , förmodligen för att hon var rädd för att försova sig eftersom hon kom hem från Göteborg mitt i natten :)
Här jobbar min matte HELA helgen så den är inget att se fram emot precis , fast det är klart jag kan ju passa på att sova en massa så jag är pigg o busig när matte kommer hem från jobbet :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

10 januari 2013 21:56

Ja det är rätt tänk, passa på att sova när hon jobbar så du kan köra hårt med henne när hon kommer hem igen, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards