Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

Paket!

Av Aamor & Tina - 10 januari 2013 18:10

Nu får faktiskt matte skärpa sig när det gäller att sova för igår kväll tog det en hel evighet innan hon somnade och sen vaknade hon nån timme senare igen men jisses så gott hon verkade sova när klockan startade för den gick i en evighet innan hon stängde av den.


Idag har matteföräldrarna haft en gäst och vi blev så glada att vi pussade på henne i tandem, hihi!

Tar vi vars en sida kan hon ju inte vända bort huvudet, hihi!

Matte shoppade lite innan hon hämtade mig så hon var lite väl sen enligt mitt tycke.

Vi gick hem sen och det låg lite snökorn på marken för ett tag kom det rätt mycket men stunden varade inte så länge men matte sa att det kunde komma lite snö. Vi får se!


Vi hade fått ett stort paket i vår postlåda och matte blev nyfiken men sen förstod hon och jag hörde hur det prasslade så visst blev jag nyfiken.

Var med när matte öppnade paketet och sen kollade jag in det noga och sen tyckte jag att matte skulle ta kort på mig och paketets innehåll.

 

Denna fina duken vann vi hos Frasse och Gunilla. Matte vek ut den och den var stor!

Tack så mycket!


Har fått en ny tofs uppsatt och även gnuggat den i soffan så den blev perfekt, hihi!

Matte tyckte som vanligt att jag skulle äta men jag ville hellre ha godis så jag gick och la mig, hihi.

Jag har alltid denna kamp med matte om jag inte är vrålhungrig för då äter jag utan krussiduller, hihi.


En dag kvar att jobba denna vecka och sen är vi lediga, yeah!


 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

10 januari 2013 19:19

Vilken fin duk ni vann! Perfekt till matbordet! Bra att du hjälpte matte så hon kunde ta en bild på dig och den fina duken.

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 19:34

Visst var den fin.
Ja man måste se till så hon sköter sig, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

10 januari 2013 19:58

Vad kul med paket! Duken var verkligen jättefin, grattis! Nosbuff

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

10 januari 2013 20:18

Jättekul med paket

 
Laika

Laika

10 januari 2013 20:16

Men vilken tokmatte du har, du får kanske läxa upp henne vad gäller sovande ;)
Jättefin duk ni vann, så roligt. Sedan lyfter självfallet du hela duken med ditt söta jag. Tänk så fin du blir när du sitter på bordet och duken ligger där :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 20:25

Jag får nog lära henne hur man sover ordentligt!
Matte påstår att jag inte får sitta på duken om den ligger på bordet men det ska vi nog bli två om, hihi!

 
Melody

Melody

10 januari 2013 21:02

Undrar om du får ligga på den där fina duken, det vill vi se i så fall.
Idag har jag fått stränga order att inte bita i Shakiras tofs för nu har hon snart ingen kvar. Jag hjälper ju bara att klippa henne, men det verkar ingen förstå.
Puss från Melody som gillar att se dig på bild!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 22:00

Tror inte att matte låter mig ligga på duken, men lyckas jag göra det ska jag se till att det finns kort, hihi!
Nä bit inte i syrrans tofs, fast det är kul så försök låta bli, ta brösthåret för det märks inte lika mycket, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

10 januari 2013 21:14

Jag har också fått post från Gunilla o Frasse , fast mitt pris fick plats i ett kuvert :)
Ser fin ut den där duken som ni vann !

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

10 januari 2013 21:57

Grattis till dig!

 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

10 januari 2013 21:58

Jamars grattis till eran fina bordsduk, mjau

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

10 januari 2013 22:00

Visst var den fin!

 
Gunilla och Frasse

Gunilla och Frasse

11 januari 2013 15:34

Hoppas ni får användning för duken - och du Aamor, den ser ut att passa bra som mysunderlag också, hihi... Det kommer ett litet paket till för vi glömde skicka med ett foto, och så passade vi på att lägga ner en liten bonuspresent också :-)
Ha en härlig helg så hörs vi i slutet av nästa vecka, för nu har vi åkt på en liten minisemester :-)
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

11 januari 2013 15:58

Visst får vi användning för den, den passar perfekt här.
Mer paket, rena rama julafton ju!
Skönt med minisemester.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards