Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Mys!

Av Aamor & Tina - 8 september 2013 15:53

Dagen har bara varit mys här hos oss och det är ju helt okej, hihi!

Sovmorgon som började redan när jag hoppade upp till matte vid 7 tiden men sen somnade vi igen.

Första rundan tog vi vid 9 och jag träffade på Arktis och några katter så den var helt lyckad.

Inne åt matte frukost samtidigt som hon tittade på några avsnitt av "Sons of Anarchy" på datorn och då passade jag på att sova både under skrivbordet och uppe i soffan men till slut valde jag mattes säng istället och då blev matte kelsjuk och kom in och la sig hos mig och vi gosade jättemycket.


Nu har vi precis varit ute på en runda och vi satte oss på bänken utanför idrottshallen och tittade på folk som kom och gick!

 

Jag låg först på marken men tänkte att det var nog bättre utsikt uppe från bänken och jag hade rätt.

Vi satt där rätt länge men när matte frågade om vi skulle gå och kolla om katterna var ute fick jag bråttom hemåt!

Vi satte oss på bänken utanför vårt och efter en liten stund kom Peggy och hon var kelig ch snäll som jag är ställer jag upp på ännu mera mys, hihi!

 

Åh vad jag älskar mina kattvänner!


Matte har tagit upp mat till mig men jag får vänta lite för köttbullarna är frysta än och maten matte åt kunde inte jag äta för den var inte i min smak, stekta lökringar och en ostomlett!

Nu ska vi fortsätta med dagens tema - mys!

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

8 september 2013 17:59

En dag helt i vår smak, mys, mys och mys! Härligt. Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

8 september 2013 18:13

Mys är så mysigt, hihi!

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

8 september 2013 18:15

Härliga bilder på dig, speciellt den sista, där du kelar med Peggy :)
Vilken bra middags idé du kom med! Omelett.
Det är både lättlagat och gott!!! Jag ska nog ha en stekt tomat till min...

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

8 september 2013 18:36

Matte hade gärna haft tomat till sin också men de var helt slut här hemma!
Visst är vi söta jag och Peggy ;)

 
Laika

Laika

8 september 2013 19:28

En perfekt söndag, med både sovmorgon, kattmys och god mat :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

8 september 2013 19:42

Ja det har varit en bra dag och nu precis har jag ätit min mat, var tvungen att skoja med matte lite innan jag åt den, hihi!

 
Melody

Melody

8 september 2013 21:27

Här har det inte varit mycket mys, mest bilåkande!
Men det är lite mysigt att vara hemma igen och inte vara så långt bort ifrån dig!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

8 september 2013 21:58

Bilåkande är ju kul och så får man vara nära matte.
Skönt att ni är hemma igen och att allt gick bra!

 
Buttons

Buttons

9 september 2013 06:38

Du är en lyckost, som har kattvänner att mysa med, dom jag träffar gillar inte mig.............blötpussar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

9 september 2013 10:48

Ja jag är verkligen glad för mina kattvänner!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards