Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Aamor & Tina - 26 mars 2014 18:05

Jag ropade nästan jippie i morse, kroppen sa jippie i alla fall.

Det var så att vi gick iväg men när vi kom till hörnan på vårt hus säger matte "vi måste gå tillbaka igen" och jag var inte sen utan vände tvärt och sprang hem men tyvärr var det inte för att vi skulle stanna hemma utan för att matte glömt sin mat!!!

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att stanna hemma idag men det tänkte matte definitivt inte göra.

Vi fick gå igen men jag gick sakta, hihi!


Hela förmiddagen har jag och syrran vilat, jag i kökssängen och syrran i mattefars armar så fort han satt ner.

Lite senare har vi tillgodosett vårt kelbehov eller en del av det, hihi!


Matte sa i morse att hon skulle bli ganska sen för först skulle hon jobba sin långa dag till 16.30 och sen skulle hon köra matteföräldrarnas bil på besikting klockan 17 men hon överraskade mig och var tillbaka nästan innan hon skulle slutat!

Jippie visade jag igen!

Chefen släppte iväg dom tidigare från mötet, jag gillar såna chefer som ser till att matte kommer hem tidigare till mig, hihi och sen tog hon en rövare på bilbesiktningen och hon hade tur för där var bara en bil så hon kom in 55 minuter innan hon skulle vara där!


Jag hade bråttom hem och ungeför halvvägs vände jag mig om för att se så matte hängde med i mitt höga tempo och då frågar hon mig vad jag har i munnen!

 

Jag har inget alls i munnen ville jag säga men ljudet kom inte fram, hihi!

För den delen måste den vara min nu för jag har lånat den så många gånger och det är inte mitt fel att den smiter tillbaka, hihi! Ska gömma den bättre nu!


Maten gör sitt i magen och nu värmer jag mattes ena fot under tiden hon äter!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards