Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Nu!

Av Aamor & Tina - 20 februari 2015 18:37

Det är tur det var sista tidiga morgonen vi gick upp idag denna vecka för jag tror inte jag orkat fler, även matte var trött.
Nu är den äntligen här den underbara dagen som heter fredag och nu är jag hemma med matte och den bästa delen började 15.37 när vi satt i bilen för att ta oss hem.

Valde att strunta i att gå ut även idag och trots det var jag inte speciellt nödig när matte kom. Har väl festblåsa, hihi!
Matte drog igång den där dammsugaren och startade en maskin tvätt direkt och sen la hon sig i soffan i 1,5 timme.
Hon har haft huvudvärk hela dagen och har troligen en förkylning på gång så lite gnällig är hon. Nu har den värsta värken släppt så vi har ätit och så sa hon att hon kunde hjälpa mig med min blogg, den hängde löst annars.

Nu ska vi bara njuta och slappa resten av kvällen. Ha en underbar fredag!

Mini-Aamor!

 
 
Julia

Julia

20 februari 2015 19:03

Du var söt som en sockerbit när du var bäbis. Nu har du blivit en stilig herre :)
Hoppas att matte inte blir dålig i helgen och ni får mysa massor.
Vi hoppas också på lite solsken både hos er och hos oss!
Ha en underbar fredagskväll!

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 februari 2015 19:20

Solsken hade varit gottigt, trött på allt det grå vädret!

 
Melody

Melody

20 februari 2015 19:27

Otroligt vilken festblåsa du är utrustad med! Måste vara perfekt sådana här grå och iskalla dagar. Hoppas din mattes huvudvärk försvunnit, så ni har en mysig fredagskväll. Lyckliga Ni som får sovmorgon! Här ska det bankas och borras även i morgon, så det blir att gå upp med tuppen. Sov gott och länge!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

20 februari 2015 19:41

Min blåsa upptar halva kroppen säger matte, hihi!
Huvudvärken är nästan helt borta så vi har myst på golvet.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

20 februari 2015 19:50

Lilla sötnos! Ta hand om matte lite extra nu, nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

20 februari 2015 19:51

Ska vårda henne på bästa sätt!

 
Laika

Laika

20 februari 2015 19:59

Det är bra att ha festblåsa, hihi. Hoppas matten klarar sig från att bli förkyld och sjuker. Och så önskar vi er en jätteskön helg med bara en massa slapp och slöande ;)
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

20 februari 2015 20:01

Massor av slöande blir det nog och massor av mys. Matte tänker inte bli mer än vad hon är nu men som om hon själv kan bestämma det.

 
Edith

Edith

21 februari 2015 09:53

Hoppas matten mår bättre idag och att hon slipper förkylningen. Bilden på Mini-Aamor var det sötaste vi sett på länge. Och vet du vad, du är väldigt lik dig. Ha' en trevlig helg!

http://parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

21 februari 2015 10:17

Matte har inte huvudvärk idag men är krasslig i halsen, nyser och allmänt dåsig.
Lite lik mig är jag nog, hihi!

 
Bella,shih tzu

Bella,shih tzu

22 februari 2015 10:22

Nu fick min matte valpsjukan! Så söt du var - och är!

Nospussar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

22 februari 2015 13:16

Valpsjukan är farlig, hihi! Nog blir de där tvåbenta helt valptokiga när de ser en liten sötis.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

23 februari 2015 15:53

Jag har också festblåsa när jag inte är hemma , kan hålla mig i mer än 12-timmar :)
Så söt du var när du var liten !
Fast det är du ju så klart nu med :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

23 februari 2015 16:36

Stilig nu säger matte, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards