Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Vänta!

Av Aamor & Tina - 22 februari 2015 16:53

Blev en ganska lång sovmorgon så vi kom inte ut förrän 10.30 Matte hade varit vaken ett tag men jag ville sova längre.
Jag fick bestämma var vi skulle gå så det blev en lång runda där jag kunde gå lös, ja med min långa lina bakom för jag är lite döv när jag vill, hihi!

Jag sprang upp på en kulle för att kolla in området. Vilket håll ska jag ta?

Nu har jag bestämt mig matte så jag kommer ner igen.
Valde lite vid en trevägskorsning så jag satte mig ner och tog mig en funderare men valde den långa rundan sen.

Nu tar vi det lite lugnt matte och njuter av att det inte regnar idag, blåser lite men helt okej för solen lyser då och då.
Plötsligt var matte för långt ifrån mig för jag läste en väldigt spännande nyhet.

Vänta på mig matte! Du måste gå nära så du inte går vilse nu när du inte är kopplad till mig!
Satte oss ute en stund när vi kom hem och då kom Ollie och hälsade snabbt.
Jag har vilat resten av dagen men nu vill jag ut igen för jag vill helst gå ut innan maten, gjorde även det när jag var valp. Är lite konstig säger matte men med henne sim matte kan jag inte bli annat, hihi!

 
 
Julia

Julia

22 februari 2015 17:40

Jättebra att du håller reda på matte! För TÄNK on hon inte skulle hitta hem igen. Men vi tror att hon håller reda på sin Lille Påg i alla väder ;-) Ni är ett härligt par, du och matte!!!
Ha en fortsatt trevlig söndag. Imorrn är det jobbedag igen :(

Kram å puss på nosen, om du har tid

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

22 februari 2015 17:47

Vi hjälper varandra rätt så bra, hihi! Vi är som ler och långhalm jag och matte!

 
Melody

Melody

22 februari 2015 18:14

Vilka härliga och fartfyllda bilder Ni bjuder på! Synd att jag inte bor närmare dig så jag kunde vara med dig och springa på kullarna! Här kom inte solen förrän vi kom hem från vår långpromenad!
Stor Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

22 februari 2015 18:23

Hade varit kul att springa upp där med dig och jag tror du hade vunnit!
Nu ikväll regnade det lite igen, trist!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

22 februari 2015 18:17

Härlig långtur ute! Här är det minsann vitt igen! "suck" nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

22 februari 2015 18:23

Här är det mest grönt och blött, hihi!

 
Laika

Laika

22 februari 2015 19:59

Vilken kulle du :) Den måste ha varit jätterolig att springa upp för :D Långpromenader är härligt, speciellt när vädret är ok också. Skönt med sovmorgon dessutom :)
Nospussar!

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

22 februari 2015 20:01

Den är inte så stor men hög och brant!
Sovmorgon är ett måste, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

23 februari 2015 16:05

Vilken tur att du hann ifatt din matte !
Man vet ju aldrig hur det hade gått annars :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

23 februari 2015 16:37

Hon hade irrat runt, hihi!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

24 februari 2015 11:35

En härlig promenad, hörru. Hos mig är det oxå grönt och blött. Just nu regnar det massor! Matte har varit magsjuk inatt så vi tar det väääldigt lugnt idag.

BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

24 februari 2015 16:33

Tvi för magsjuka! Hoppas din matte snart är bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards