Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Inte jag!

Av Aamor & Tina - 8 juni 2015 19:27

Måndag och som vanligt tyckte jag att det var alldeles onödigt att vi skulle gå iväg när matte kallade men jag fick ju masa mig med och så blev det bilen till syrran så lite lättare kändes det.

En lugn dag hos matteföräldrarna där de knappt lagt märke till mig, jag var ute och gick med syrran och mattefar men annars har jag sovit mest hela dagen, tänker hålla igång matte ikväll.

Matte jobbade sin långa tur idag och efter lite datorhjälp till mattemor gick vi hemåt. Vi satt ute en stund för solen sken och så snackade vi med lite grannar.
Inne berättade jag för matte att jag ville ha mjölk så det fick jag och även en bit av köttfärslimpan från igår. Åt lite av den med torrfoder igår och när matte såg att jag tog en bit blandade hon samma idag men där gick gränsen, kan inte äta det idag också, jo om det hade varit utan torrfoder, hihi!
Valde att gå och lägga mig ett tag istället.

Matte satte sig för att äta då hon hör ett fasligt grymtande från soffan så hon reste sig för att kolla.
Hon trodde vi fått in en liten gris men det var bara jag, hihi!

Vad säger du matte? Hur min kudde och filt hamnat på golvet? Vet inte jag! Det kan inte vara jag som vält ner den för jag är i soffan ju så det har nog varit nån här innan, hihi!

Nu ska vi slöa resten av denna måndag.

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

8 juni 2015 19:37

Klart att kudden och filten hoppade ner alldeles utan din hjälp *håller fingrarna i kors...*
Ha en lat kväll, det behöver man efter en lång måndag!

Kra å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

8 juni 2015 19:52

Inte jag, den bara låg där, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

8 juni 2015 20:13

Måndagar är allt lite sega men rätt som det är så är det fredag igen! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

8 juni 2015 20:24

Det går väldigt fort.

 
Laika

Laika

8 juni 2015 21:05

Hihi, jag bojkottade också maten idag men det är som du säger, det får ju vara nog om man får samma mat två dagar på raken. Vet hut va, hihi.
Jobbigt med måndag men nu är den i alla fall över och det kan bara bli bättre nu va, jo det tror jag :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

8 juni 2015 21:14

Allt kan alltid bli bättre, hihi!
Matte har bytat ut maten nu men jag är svårflörtad ;-)

 
Melody

Melody

8 juni 2015 21:35

En shih tzu är alltid oskyldig till något annat är bevisat och det är det mycket sällan
det går att bevisa att vi har gjort något dumt!
Om jag bodde närmare dig skulle din matskål alltid vara tom!
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

8 juni 2015 22:06

Helt rätt, vi är ALLTID oskyldiga, hihi!
Jag åt min mat till slut men matte fick byta ut den så här var en över du kunde fått!

 
Kjelle  Bus

Kjelle Bus

10 juni 2015 18:38

Klart det INTE var du som välte ner grejerna från soffan :)

Tassklappar och Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

10 juni 2015 18:49

Nä den hoppade själv ner, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards