Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 25 juni 2015

Behöver!

Av Aamor & Tina - 25 juni 2015 19:24

Jag behöver semester, jag behöver sova längre på morgnarna, jag behöver sol, jag behöver oj så mycket men nått kommer jag garanterat att få och vissa får vi bara hoppas på som solen.
Nu har jag tre veckor och en dag kvar innan jag får min semester och kan rå om min matte riktigt mycket och även då få sovmorgon.
Ska jag räkna dagar eller rättare sagt morgnar att gå upp tidigt på så är det 16 st kvar, låter mycket men det kommer att gå fort.

Jag har kelat med mattefar en hel del idag, i alla fall så mycket som syrran tillät, hihi!
Matte var sen och med att hämta mig för hon och mattefar var och shoppade och lite annat, de var på tre olika ställen så det tog sin lilla tid.
Såg först inte matte när mattefar kom in och denna gången gömde hon sig inte utan hon hade inte hunnit så långt, hon satte in bilen och fixade med annat men när jag fick syn på henne sprang jag och mötte henne och hoppade nästan upp i hennes famn.
Jag behöver även min matte.
Matte fick mat innan vi gick hem så det tog också tid, vi var nog hemma strax efter 18.

Jag har ätit och matte har kört en maskin disk, hon glömde starta den igår, hihi!
Tänker sova en stund för får jag inte sovmorgon får jag ha sovdag och sovkväll.
Får kanske göra som i går då jag fick visa matte var sovrummet finns för hon verkar ha svårt att hitta dit, hihi!

Zzzzzz Zzzzzz (gammal bild).

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

25 juni 2015 19:56

Inte lätt att vara liten Aamor...
Men vi är övertygade om att även matte längtar efter semestern.
Då får du räkna med att matte blir än sämre med att hitta till sovrummet, för då får ni sova precis sååå lääänge ni VILL = hon får läsa så lääänge HON vill!!!
Daganra kommer att gå fort, men först kommer helgen :)

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

25 juni 2015 20:00

Du menar att hon kommer att läsa ännu längre på kvällarna då? Suck men jag misstänker också det men vi kan ju få sova lite längre i alla fall!
Jo dagarna kommer att gå fort.

 
Laika

Laika

25 juni 2015 20:12

Vi börjar också tänka på nerräkning till semestern. Här är det fem veckor kvar, känns som en evighet. Solen ska komma, det säger min matte så jag väljer att tro på henne och hon lovar att du och din matte också kommer få sol :)
Ja, se nu till att matte hittar sovrummet i tid, hihi. Här skulle vi också mer än gärna sova lite mer, jag är framför allt väldigt trött på morgonen ;)
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

25 juni 2015 20:43

Min säger också att solen kommer komma så vi får hoppas de har rätt!

 
Kjelle  Bus

Kjelle Bus

25 juni 2015 20:48

Här har vi sovmorgon varenda dag nu så här får man också visa matte och husse vart sängen är på kvällarna :)

Tassklappar och Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

25 juni 2015 20:59

Vi har det inte lätt alltså, hihi!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

26 juni 2015 13:43

Jam nu är det dags för semester, vi längtar här med! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

26 juni 2015 19:15

Semester är gott!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

28 juni 2015 13:03

Det känns långt till er semester. Själv har jag en hel vecka kvar å det känns väldigt långt just nu! Matte är trött och behöver lite ledigt NU!
Hoppas på bättre väder oxå.
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

28 juni 2015 13:12

Jo tre veckor det känns långt men det kommer att gå fort, värst är nog sista veckan, den brukar snigla sig fram. Fast matte ska vara på sitt favoritställe så den går nog fort ändå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards