Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Nedräkningen!

Av Aamor & Tina - 13 juli 2015 18:45

nu känns det riktigt att jag behöver semester för jag vaknar inte på morgonen ens när matte skramlar med skohornet. Hon kallar, tar på sig allt och först när hon låser upp dörren kommer jag sakta gående samtidigt som jag gäspar och sträcker på mig.
Nu har jag börjat med nedräkningen på allvar och nu är det bara 4 morgnar kvar, så skönt!
Matte börjar väl också känna att det är dags men hon känner det nog inte lika mycket som jag gör.

Varit en bra dag hos syrran för jag har mest sovit, hihi!
Matte jobbade länge idag och sen vi kom hem har hon lagat mat och kört igång tvättmaskinen, hon skulle nämligen tvätta sina jobbebyxor i helgen men glömde bort det och även om de snabbt blir skitiga igen så tyckte hon att de var lite för skitiga men nu är de snart rena i alla fall det som går av, hihi!
Jag har ätit mat för jag var hungrig men jag åt ändå inte upp allt men tillräckligt.

Tror vi mest kommer att slöa till det ikväll, jag i nån säng och matte i soffan men en bok för där är inget kul på TV säger hon.

Gott att rulla sig i soffan (ingen ny bild).

 
 
Laika

Laika

13 juli 2015 19:35

Åh heja för nedräkning som är så nära semester :D Här har vi den här veckan kvar och två till. Pust... Jag förstår hur tröttsamt det är Aamor, att vakna på morgonen och hasa sig iväg. Vi vill ju bara få semester nu, hihi.
Soffmys är verkligen rätta takter och snart kan både du och matte ägna er åt massor av sådant, tjohoo :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

13 juli 2015 19:43

Ja när semestern väl kommer så ska det mysas och i långa banor, hihi!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

13 juli 2015 20:02

Ja, dagarna kommer att gå fort ska ni se!
Sen kan ni ha hur långa sovmorgon ni vill... Fast matte kommer nog att läsa länge på kvällarna då ;-)
Söt bild på dig, fick du ingen puss mitt i sötaste magen??? Det hade du definitivt fått av mig!

Kram å puss på magen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

13 juli 2015 20:10

Ligger jag bara still tillräckligt länge så kommer magpussen, hihi!
Jo nog kommer hon att läsa, det tvivlar jag inte det minsta på!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

13 juli 2015 20:51

Förstår att ni har nedräkning, Söm-Ester är trevligt det! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

13 juli 2015 20:57

Verkligen trevliga grejer det där, hihi!

 
Melody

Melody

13 juli 2015 22:03

Så du är en liten trötter på morgnarna! Tur för din matte att det bara är fyra dagar kvar till semester för annars skulle hon väl få bära dig sovande till din syrra!
Nu håller vi tummar och tassar för att din matte är en sådan där turtjej som får sol och värme på sin semester för nu vill vi ha riktig sommar!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

13 juli 2015 22:37

Bud på att hon snart får bära mig, hihi!
Tur brukar hon inte ha men vi önskar också lite värme och inget regn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards