Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 20 juli 2015

Skiftande!

Av Aamor & Tina - 20 juli 2015 18:47

Blev ingen lång sovmorgon idag men ändå längre än när klockan ringer. Första egentliga semesterdagen och vädret har verkligen varit skiftande.
Hade ändå tur för det var sol när vi vaknade men innan vi hann ut började det ösregna men eftersom jag inte hade bråttom ut så hann det regna klart också. Tur för oss där.

Vi har bara röjt lite på balkongen, matte har börjat lite smått med att kasta saker som kommit ut där när de inte kom längre, hihi!
Jag har hjälp till att kasta sakerna så jag har inte bara slöat, hihi!

Annars har vi mest vilat eller jag har vilat och matte har läst men det är ju vila det med, eller?
Har precis varit ute en sväng nu och suttit vid min ena bänk och spanat på bilar.

Bilarna kommer i överkanten på kortet så det är ett lagom avstånd dit.

Just nu suckar och skrattar matte åt mig för jag har fått min mat och är egentligen hungrig men tänker inte äta än, går runt om och nosar och lägger mig och tittar på den, suckar lite och tar ett varv till. Tur jag kan roa henne med mina matrutiner, hihi!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

20 juli 2015 19:15

Skönt att ni "missade" regnet, tur att du inte hade så bråttom ut.
Att få sitta å läsa i lugn och ro är den bästa avkopplingen man kan få under sin semester ;-)
Då kan du "bevaka" matte med ett öga om du vill :)
Här har vi haft besök av Åskar, Ösregn hade han med sig, den fulingen på eftermiddagen.

Kram å puss på söta nosen

http://www.hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

20 juli 2015 19:19

Det säger matte också att det är och jag gillar ju att ha full koll på henne så jag klagar inte, hihi!
Vilken fuling va!

 
Laika

Laika

20 juli 2015 19:15

Hihi, sådana matbeteenden har jag när jag ska äta något jag helst inte vill ha ;)
Vad mysigt att ligga ute i lugn och ro och bara titta på sånt som är spännande. Här har också vädret varit växlande, nu är det sol igen efter en ordentlig åskskur.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

20 juli 2015 19:21

Skönt att det är fler "knasbollar" än jag tycker matte, hihi!
Tur solen tittar fram då och då i alla fall.

 
Dui och Deco

Dui och Deco

20 juli 2015 19:54

Även om man vaknar tidigt är det ju skönt att veta att man inte måste gå upp! Bra start på semestern! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

20 juli 2015 20:04

Det är skönt att slippa gå iväg.

 
Melody

Melody

21 juli 2015 07:15

Typiskt svenskt sommarväder säger, matte när regnskurarna kommer! Låter ändå som ni har haft en behaglig början på semesterdagarna! Matte lånar dig gärna som hjälpreda när hon nu ska röja och kasta saker ytterligare en gång, för att vi har för mycket saker och för få garderober på nya stället! Förstår inte varför hon tycker att jag mera stökar till än hjälper till!
En fin tisdag till Er och hoppas att solen lyser på Er hela dagen!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

21 juli 2015 10:21

Det är nog så att min matte också tycker att jag mest stökar till det men nu bryr jag mig inte om det utan jag fortsätter säga att jag hjälper till så visst kan jag lånas ut men då får matte nog följa med för jag vill ju inte vara utan henne, hihi!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

21 juli 2015 11:31

Grattis till semestern, ta han on varandra!

Mari

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

21 juli 2015 12:32

Det gör vi verkligen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards