Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 november 2015

Av Aamor & Tina - 6 november 2015 18:47

Så skönt att det äntligen är helg igen för snacka om att jag varit trött den senaste tiden. Bara att behöva gå iväg på morgonen har tagit hårt på mina krafter men jag har ändå gjort det eller så beror det på att matte tvingat mig, hihi!

Veckan har varit lugn hos syrran där jag mest gjort det jag brukar, sova, gosa när jag känner för det och väntat på min matte.
Idag hade vi besök av mattefars bror och svägerska och det var nog ett tag sen sist så det var kul att träffa dom.

Jag har skött mig hela veckan med att äta när matte gett mig mat men idag valde jag istället att sova så än har jag inte ätit nått. Säger till matte när det suger i magen så då får jag.
Värre eller lite värre är det med stickandet på min tass, ett litet pyttesår men det måste ju hållas rent och tvättas noga när jag varit ute och blivit blöt om tassen men matte gnäller på mig så fort så jag hinner dåligt, hihi! Bättre hos matteföräldrarna för där är gott om rum jag kan gå in i så hör de mig inte, hihi!

Igår träffade jag en liten men mycket bestämd dam. Grannen i trappan bredvid har sin mamma på besök och med henne r en liten Chihuahua dam. Hon är verkligen i miniformat men ilsk blev hon när jag nosade för länge på henne.
Inga katter har jag snackat med för det har varit blötväder hela veckan och då håller de sig mest inne. Trist, både väder och frånvaron av kattkompisar.

Får kela och mysa med matte istället.

Vi ska ta det lugnt i helgen men på söndag får vi väl fira mattefarsdag eller farsdag som matte kallar den.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards