Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Aamor & Tina - 10 februari 2017 17:07

Nu är det helg igen, fredagskväll i alla fall och arbetsveckan är slut. Skönt för nu kan jag och matte sova lite längre två morgnar om nu inte matte vaknar för tidigt.

Vi har fått snö och inte så lite heller. Det kom mitt i veckan och jag blev överlycklig för det är sån snö som inte fastnar så lätt. Den flög överallt när jag rusade igenom eller hoppade i den.
Matte tyckte det var lite jobbigt att köra både sin bil och jobbets minibuss, eller kanske inte jobbigt men svårt att parkera när det ligger snöhögar överallt. Annars gick det utmärkt.
Tyvärr är det nog snart plusgrader igen men jag njuter så länge den är här.

Kul i snön matte, måste jag gå in nu?

Börjar nog hända lite angående mattefars höftbyte, han var inne på sjukhuset i veckan och pratade, lämnade prover, röntgades (igen) mm. Hoppas han snart får bytt ut den onda höften.

Nu har min matte satt sig ner enstund innan hon ska ficka maten. Jag har ätit så för min del är det lugnt men vi kom in och då började hon tvätta och sen drog hon till och med fram dammsugaren när jag låg och tuggade på mitt tuggodis!

Du får dammsuga runt mig för jag tänker ligga här!

Vi ska ta det lugnt i helgen, kommer att ta med Affi på våra promenader men annars slappar vi nog mest, behöver det ibland.

Ha en underbar helg!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards