Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 augusti 2017

Av Aamor & Tina - 19 augusti 2017 17:18

Det är ju hur jobbigt som helst att gå upp tidigt efter semestern eller kanske jag ska säga extra jobbigt att gå upp för egentligen är det alltid jobbigt, hihi!
Men jag har överlevt även detta så jag tror jag fixar det även i fortsättningen. Matte var däremot inte lika trött men så är hon ju lite knasig, hihi!

Jag har mest vilat hos syrran under veckan för att ta igen dessa tidiga morgnar och vilat när jag kommit hem för det har varit hårt att vara ifrån matte hela dagarna. Mycket vila med andra ord, hehe!

Idag blev det sovmorgon och det var skönt. Matte sa att vi skulle gå till matteföräldrarna och fika lite men jag ville absolut inte gå dit men vi kom dit ändå för matte gick ett annat håll med mig.
Matte lovade att hon inte skulle lämna mig där så då var det nästan okej.
Matte klippte gräset i vår hage och då låg jag på trädäcket och höll koll på henne hela tiden.
Lite fika och sen gick vi en runda med syrran.
Hemma satt vi ute och snackade med två grannar innan vi gick in.

Jag hamnade på trimbordet när vi kom in och resultatet blev från odjuret till prins charmig - mattes ord.

Lite skillnad, hihi!

Matte påstod sen att jag hade hårat ner så dammsugaren var framme och åt upp allt.
Nu ska vi njuta och ta det lugnt resten av helgen.

Ha det bra alla!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards