Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Aamor & Tina - 28 november 2009 22:49

När jag skulle gå ut på min sista runda så regnade det så klart, tydligen kan det inte vara uppehåll en hel dag. Tur jag inte behövde gå så långt!


Hillman & Illerson: Jag är snäll och bjussar på frolic för jag vet att hon inte äter det, hihi.

Blomsprutan tyckte jag var rolig när jag var liten, matte trodde hon skulle få mig att sluta med dumma saker då med att ge mig en liten lätt dusch men jag ville heller dricka ur den! Lång näsa fick hon!

Fick ingen doggybag för de åt upp allt de slugen, nä, nog inget jag gillat.


Matte har slötittat på Robinson men hon tycker att det är så öhhhhh så hon höll mest på med annat, jo, vila ögonen såg jag!


Nu ska vi snart hoppa i säng, se om vi kan sova för grannen i trappan brevid men vägg i vägg med oss har party men de brukar tystna i lagom tid eller så drar de vidare.


Natti Natt....


Av Aamor & Tina - 28 november 2009 16:36

Vilken slö dag och så skönt det varit.

Jag har sovit, tuggat på mina tuggben, kelat, ätit (lite) och sovit igen, så klart har jag även varit ute på rundor men det har inte varit många knop annars.


Matte har kollat på film så hon har varit på samma ställe nästan hela tiden och då kan jag koppla av riktigt.

Liza ringde idag och allt var bra med mina halvbröder och de andra, skönt. Det är kul när hon ringer säger matte.

Jag träffade grannarna och blev så klart ordentligt kelad när vi skulle gå på en runda, uppskattas alltid!


Kvällen kommer nog också att bli slö men jag har inget emot det.

Av Aamor & Tina - 28 november 2009 08:58

Då var det lördag och det är ju inte helt fel. Sova lite längre än vardagarna, sov till 7.45 idag, kunna umgås med matte hela dagen. Kan det bli bättre? NÄ!


Jag har varit ute på min första runda och tyvärr hänger regnet i luften så det blir väl ännu en blöt dag men vad ska en liten hund göra åt det!

Jag passade på att skrämma en hel flock med råkor, kajor och kråkor som bråkade om en matbit. De var så upptagna att de märkte mig inte förrän jag var 1 meter från dom, vilket kraxande det blev och så lyfte dom. Det var kul!


Inne igen fick jag en bit av mitt favorit godis och sen var jag nöjd och nu tänker jag vila förmiddag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards