Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Aamor & Tina - 15 november 2010 18:41

Hur kan det komma sig att helgen går så fort och att det redan är måndag igen?

Matte vet inte så om nån vet varför så svara gärna!

Visst veckorna går också fort men helgen springer iväg, jo den har bara 2 dagar men ändå!

Matte säger att det inte dröjer så länge till vi har julledigt och då är vi lediga 18 underbara dagar, jag längtar!


Jag mötte min kompis Rex i morse, när han fick syn på mig tvärstannade han och totalvägrade gå förrän han fått hälsa på mig. Vi gick tillsammans en liten bit och när vi skildes åt gick Rex baklänges för han ville gå med oss.


Ganska så lugn dag hos syrran, vi har varit en del uppe på bordet och gosat.

Jag fick till och med äta min mat där uppe! När jag sen blev törstig fick jag vatten i en kaffekopp, fniss!

Matte sa att de skämmer bort mig nått alldeles otroligt men det gör väl inte så mycket tycker jag!


Matte jobbade inte länge idag men hon var lite sen ändå för hon var och lämnade tillbaka glasögonbågarna som hon lånat hem och beställde brillona och sen var hon och handlade schampo och balsam till mig, det kunde hon ju struntat i enligt mig!

Nu ska jag a mig en lur medan matte tvättar och kollar på TV.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards