Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Aamor & Tina - 7 november 2010 16:47

Det var kallt i morse, visserligen inte många minus men dock -1 men med all fukt som finns i luften blir det ruggigt.

Vi vaknade vid 07 men gick upp först en timme senare, söndag idag!

Matte tvingade ut mig klockan 10.30 för då tyckte hon att vi skulle gå ut, jag hade klarat mig lite till men vill ju inte bli lämnad så jag hängde med.

Kameran var med eftersom det inte regnade.

  

Löven kändes lite torra så jag vattnade dom, mest så de inte flyger iväg!

   

Det luktade en annan kille så jag markerade över efter att noggrant undersökt vem som varit där innan! 

  

Vi gick upp för en backe som matte har åkt pulka i många gånger när hon var liten. Där var bra utsikt men jag såg inte en enda hund!

  

Ganska så våt om snudan men matte sa att jag är det vackraste hon vet ändå!

Jag smälter nästan in bland kastanjelöven!


En sväng till Affi för att se hur det var med henne för hon mådde lite dåligt igår och idag, hon har kräkt och varit hängig.

Hon åt lite vid lunch och sen var det fullt ös på henne igen, skönt och matteföräldrarna blev lättade. Brorsan kan pigga upp henne och så åt vi gemensamt.


Passade på att gå en långrunda när vi gick hem och inte ens då mötte jag nån hund, jag såg Fanny min kompis som bor i huset snett mittemot men hon såg inte mig!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards