Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Tre hippies!

Av Aamor & Tina - 3 september 2011 18:21

Matte hade satt klockan på 8.30 i morse för att vara säker på att vakna då och hon vaknade 5 minuter innan.

Matte och jag skulle nämligen hjälpa mattefar och Affi att ta hem lite saker från husvagnen, mattemor hade annat för sig idag så hon blev hemma och skötte det.

Strax innan 10 var vi hos dom och körde vid 10.30 men först stannade matte till för att handla vars en baguette till sig och mattefar, kan väl erkänna att jag inte gillade att bli lämnad ensam!

Visst mattefar och Affi var där men det är helg och då SKA jag vara med matte hela tiden! Det gick rätt så fort som tur var.


Vi åkte och åkte 10 mil dit och sen höll de tvåbenta på att plocka än här och än där men det bästa var när Pussel kom och hälsade på oss. Hon är en Schapendoes tjej och Affis bästa vän på campingen!

Här är tre hippies!

  

Man är väl en riktig karl och hälsar ordentligt men först måste man ta reda på vad det är!

    

Sen kan man dela ut pussar!

Matte missade när Affi hängde runt halsen på henne, hon riktigt kramar om henne med sina tassar, ser jättegulligt ut!


Vädret har varit varmt och skönt men ingen klar himmel utan lite skyig ändå.

Sen bar det iväg med fullastad bil hemåt 10 mil till.

Helt slut nu för det är rätt så jobbigt att packa ner saker, okej de tvåbenta gjorde det men vi var tvugna att hålla ständig koll på vad de gjorde och var de var!


Varit hemma ett tag nu så jag har hunnit kolla katter och ätit min mat så snart ska jag knoppa in ett tag!

 
 
Edith

Edith

3 september 2011 18:45

Jag tycker det är toppen när man får vara med sin matte på olika uppdrag ... men det är klart att man kanske skulle vilja ha lite mer uppmärksamhet ibland. Trevlig lördagskväll! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

3 september 2011 18:59

Jag ska egentligen inte klaga för jag är med matte alltid förutom när hon jobbar men jag måste gnälla ändå, hihi
Jag är bortskämd och kallas ibland Lill Prinsen, hihihi speciellt när jag är gnällig och mattesjuk!

 
Julia

Julia

3 september 2011 20:03

Så söta ni tre busfrön är! Hösten kommer och det är dags att ta hem alla sakerna igen.
Idag har det varit underbar väder hos oss. Sommaren var tillbaka!

=^.^=

Kram och nosbuffar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

3 september 2011 20:54

Jo nog är hösten allt här men det fina vädret kan ju stanna ett tag till!

 
Ingen bild

Olga.

3 september 2011 20:55

Hej! jag har en blogg som handlar om puberteten, jag vill rekomendera den för dig! www.pubertetenochmer.bloggplatsen.se/ Där kan du fråga vad du vill, om du funderar över något kanske.

Mvh Olga. :)

Aamor & Tina

4 september 2011 17:42

Puberteten har både jag och matte redan gått igenom, hihi men vi kollar gärna in den ändå!

 
Hillman

Hillman

5 september 2011 16:21

Du har åkt bil, va fjuskigt och långt dessutom, jag bara älskar att åka bil, här blev det bara en sväng inpå näset, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

5 september 2011 18:37

Brukar vara du som åker långt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards