Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Aamor & Tina - 17 november 2011 17:49

Matteföräldrarna sa att jag har varit en riktig pip idag, kan nog vara lite sant!

Jag är lite irriterad i mitt ena öga, vitan är röd säger matte som sköljer och tvättar, hon påstår att det är säkert för att jag gnuggade igår i gräset. Suck, kan det bli så när det är så skönt att gnugga? Får kanske låta bli då!

Det har i alla fall inte varit mycket sovande för jag har suttit nedanför mattemor och snackat nästan hela förmiddagen, har så klart även fått komma upp för att bli kelad men har inte haft nån ro.


Det föll sig så att när mattefar skulle gå ut på en snabbrunda med oss så backade matte precis in på uppfarten och gissa om jag blev glad!

Fick så bråttom till henne att mattefar och Affi knappt hängde med och när matte tog upp mig tryckte jag mig så nära jag kunde och gav upp en lång och djup suck, äntligen kom matte!

Matte blev lika glad för hon säger att hon kan få sån Aamor-abstinens ibland på jobbet, hihi jag tycker det låter bra för då vet jag att hon älskar mig!


Vi är hemma nu och matte har läst och komenterat hos mina bloggande vänner för min räkning, jag har fått tofsen omsatt, ögonen tvättade och droppade så nu ska jag sova, ville inte äta idag men så är det ibland.

Min fina söta nalle! 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards