Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Blåst och regn!

Av Aamor & Tina - 3 december 2011 16:19

Matte vaknade redan klockan 7 och gick upp strax efter, vi skulle ju ha sovmorgon!

Visserligen sov jag vidare ett tag men sen skulle tofsen sättas om och jag skulle ut en runda så det blev lite si och så med sömnen.

Träffade både Peggy och Ollie utanför och det piggade upp mig så jag vaknade ordentligt.

Vi tog en lagom runda för det blåste rätt så mycket och det är inte så skönt att gå långt då.

Vid 11 gick vi bort till syrran, jag skulle vara där en stund för matte skulle köra och handla lite i Lund. När hon kom tillbaka hörde jag att hon hade varit på Satchmo´s och handlat julklappar till mig och Affi, de måste jag snoka upp, hihi!


Vädret har inte precis blivit bättre uppåt dan för nu är det både blåst och regn, startade vid middagstid, regnet alltså.

Fördel var att jag fick åka bil hem så den kom in i garaget en natt.

Jag får troligtvis ge mig ut på en runda snart för jag gjorde inget när vi gick från garaget, hade bara bråttom upp för att kolla om katterna var ute.

Så här blöt lär jag väl bli om inte matte tar på mig regnjackan, typ!

 

Visserligen från en gång jag badat men skillnaden är inte stor!

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

3 december 2011 16:52

Men stackars liten... så blöt du blev. Vi hade tur med vädret när vi var iväg. Men nu regnar och blåser det som 17.

=^.^=

Kram och nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

3 december 2011 16:55

Hade faktiskt tur för det regnade inte nu när vi var ute mne det blåser mycket!

 
floridatjej åButtons

floridatjej åButtons

4 december 2011 13:56

Jag tyckte det var himla besvärligt för matte att hålla mig ren å torr under vårt besök i mattes valpland. Mycket enklare här......ha en mysig söndag.....blötpussar.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

4 december 2011 15:48

Det är betydligt lättare att hålla sig fin på sommaren om det inte regnar så klart!

 
Hillman

Hillman

5 december 2011 13:13

Vicken tur att du har regnjacka annars hade du blivit som en dränkt katt, här var det underkylt regn och storm i lördags, gissa om jag var snabb, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

5 december 2011 17:46

Det gäller att snabba på då!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards