Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Jippie!

Av Aamor & Tina - 9 december 2011 16:53

Trodde jag skulle blåsa bort i morse, vinden kom runt hörnan så det nästan blev tvärstopp, tur matte gick före och läade lite till mig, hihi!

Det har blåst bra hela dagen, inte alls skönt att vara ute i, fast syrran och jag busade ett tag i vår hage, huset tog den värsta vinden just då!

Jag var först ut men innan jag kunde busa så lämnade jag en 2:a i gräset men sen bar det av som tusan och syrran fick en åktur, hihi!

Senare har vi mest tagit det lugnt, varit på bordet och fått magen kliad och blivit allmänt bortskämda, om det är möjligt att bli mer bortskämd flikar matte in!


Matte shoppade lite innan hon kom och hämtade mig för vissa saker var slut och sen skulle matteföräldrarna ha nått lite också.

Mattemor sa att jag skulle få åka bil hem men jag ville inte tro henne men när matte sen sa att vi skulle ta hem bilen så ville jag iväg på direkten för tänk om hon ångrar sig!

Matte sa i bilen att nu är det fredag och vi är lediga i 2 dagar, jippie tyckte jag och gav matte en puss för att sen lägga mig ner så vi kunde köra hem.

Kollade snabbt efter mina kattvänner men vinden tog tag i mig så jag rullade nästan runt och ändå så låg jag ner och sen började matte pipa att det var kallt och blåsigt så det var lika bra att gå in med henne, hihi!


Jag åt min mat medan matte höll på i köket och sen i badrummet, disk och tvätt sköter sig tydligen inte själv, tyvärr!

Nu ska vi njuta av helgen och jag hoppas att alla samma!

 

Så här bra kan man ha det på bordet!

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

9 december 2011 18:38

Bullsr som kudde? Du har det bra du...
Det har blåst och regnat här med, mest inatt, som blev mycket mer "spännande" än vad vi gillar, men det har ni nog läst i bloggen.
Ha en trevlig och lugn kväll, det tänker vi ha!

=^.^=

Kram och nosgos

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

9 december 2011 18:41

Bullar är bra för de formar sig efter huvudet ;) Jo jag har det sååååååå bra!
Vi läste om det och blev helt förfärade i morse.

 
Maurice & Kajsa

Maurice & Kajsa

9 december 2011 21:00

hahaha, vilken liten bulldog du är!! Hoppas att du och matte har en riktigt skön fredagskväll med en massa mys!
nosgos å fredagsgottisar
Maurice & Kajsa

http://lillieslya.blogspot.com

Aamor & Tina

9 december 2011 21:03

Matte är väldigt snål med gotterna!!
Visst är jag en bulldog, hihi!

 
Hillman

Hillman

10 december 2011 14:24

Nä, ligga på bullarna får jag inte, inte på bordet när det är mat eller fikabröd där heller, fast ibland så lyfter matten upp mig, hihi. Du har det allt bra du som i alla fall inte behöver vara själver, bra att du har mattefar och mattemor att vara hos så du kan busa med syrran.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

10 december 2011 18:30

Att vi får vara så mycket på bordet är för att mattemor ska kunna gosa med oss, hon har lite rörelse problem.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards