Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Måndag!

Av Aamor & Tina - 12 december 2011 17:27

Det är måndag i dag om nu inte alla har lagt märke till det, hihi! Jag märkte det i alla fall när mattes klocka startade och sen när vi ska iväg så snabbt efter vaknandet, ca 1 timme efter.

Det bästa var att jag fick åka bil och vi tog en liten extra runda för att bilen skulle hinna bli varm, ännu bättre.


Syrran och jag har busat ute i vår hage och det var kul och bättre väder än vad det var nu när vi gick hem, det regnade och det var varken kul eller skönt!

Matte har fixat lite mat men jag tror jag ska vänta med att äta det för just nu vill jag vila en stund i hemmets lugna vrå.

Lugn och lugn, så gått det går nu när matte satt igång både diskmaskinen och tvättmaskinen fast de maskinerna kan vara rätt så sövande trots allt.


Jag kommer nog inte att göra många knop nu resten av kvällen, klart jag ska ut en gång till men annars ska vi nog snart inta soffan och stanna där, hihi!

Ha en bra måndags kväll!   

 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

12 december 2011 18:17

Ha en jättefin måndagskväll ni också.
Det blir väl upp i ottan imorrn, för då kommer Lucia och sjunger ;-)

=^.^=

Kram å nosbuff igen *fniss*

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

12 december 2011 18:26

Inte hos oss som tur är, jo om vi startar TV.n men det gör vi inte!

 
Ingen bild

Eva

12 december 2011 18:39

Mjau Aamor!
Vill berätta för dig att min päls har växt ut nu,
o jag slipper medicinen, skall prova en annan mat snart, skönt.
Passa på att vila ordentligt nu,för matte "lussar" väl tidigt för dig i morron, eller hur ;)
Ha en skön kväll till er båda!

Mjauu...Snutte Ruffa o Eva

Aamor & Tina

12 december 2011 20:27

Så skönt Snutte, hoppas du klarar den nya maten.
Matte och jag har precis varit ute för enligt matte var jag gnällig ja men får jag inte mer gottis så ska jag ut, måste hålla igån soffpotatisen, hihi!
Matte sa att hon gick och tänkte på dig, såg så mörkt ut hos dig!
Kramar från oss!

 
Hector

Hector

12 december 2011 19:41

Jo här ska vi nog ta det rätt lugnt också, det brukar vara så. Men idag har vi i alla fall sett solen en kort stund, alltid ngt.
Jojo här busas det närhelst vi kan fast aldrig i sovrummet, det vet vi. Dessutom är buset ett toppensätt att hålla värmen på.
Ha en skön kväll i soffan nu !

http://rocketbus.blogspot.com

Aamor & Tina

12 december 2011 20:24

Jag har en biabädd som jag busar i när jag får mina ryck, den finns i sovrummet men det är enda stället där som jag busar i/på.

 
Edith

Edith

13 december 2011 09:36

Att tillbringa måndagskvällen i soffan ... är inte alls fel. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

13 december 2011 18:05

Finns inget bättre!

 
Frasse

Frasse

13 december 2011 15:59

Låter som ett perfekt sätt att tillbringa måndagskvällen på! Hoppas du slapp klä dig i nattskjorta och ha ljus i pälsen i morse - sånt där trams får tvåbeningarna ha för sig själva :-)
Men kanske du fick mumsa på en lussekatt - gillar du kakor? *nyfiken*
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

13 december 2011 18:04

Inga ljus i pälsen här tack och absolut ingen vit skjorta, räcker när matte tar på mig rengskyddet!
Kakor är jag inte speciellt förtjust i nä men en sort gillar jag och det är mattemors kokoskakor, ljuvligt goda och helst pappret!

 
Hector

Hector

13 december 2011 17:23

Tänkte kika in bara en sväng och passa på att önska dig en fin Luciakväll. Nospuss !

http://rocketbuz.blogspot.com

Aamor & Tina

13 december 2011 18:03

Det samma till dig och de dina!

 
Hillman

Hillman

13 december 2011 19:06

När det regnar som det har gjort rätt så mycket här så önskar jag att man hade lärt sig gå på låda, som katter gör. För då hade jag inte ens behövt gått ut, för när man blir så där blöt i pälsen så inte känns det som jul då inte, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

13 december 2011 19:14

Hade varit praktiskt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards