Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Aamor & Tina - 5 april 2011 19:13

Trött som vanligt på morgonen men piggnar sen till som tur är, hjälper väl när jag går ut med matte.

Idag hat jag varit ensam kille nästan hela dagen för mattefar lämnade oss idag.

Bara tillfälligt så klart för han, hans bror och husvagns grannen, Kenzos husse (den Whippet som sprang bort tidigare i år) körde till husvagnarna och satte upp tälten.

Som tur överlevde jag enbart med de två tjejerna hemma, hihi!

Nä skämt åsido, jag hade det lika bra som annars så jag kan inte klaga.


Matte var och handlade vars en baguette med fyllning till sig och mattemor som de åt till kvällsmat, jag smakade lite och det var gott men sen åt jag mitt torrfoder.

Nu är jag hemma, har varit det ett tag och jag har hjälp matte att bädda rent sängen, sortera tvätt och damma.

Jag var uppe i sängen efteråt för att kolla att det blev bra och det blev hyfsat, behövde bara bädda till lite.

Damma gjorde jag när jag skulle in bakom en stol som står vid ena väggen, blev jättebra och dammfritt!


Nu ska jag snart vila och få lite skönhetssömn men jag ska hjälpa matte att hänga tvätten sen, kan kanske sno något om hon tappar nått.

Varit riktigt trist väder idag, regn och grått och man blir så blöt när man ska ut.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards