Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Snö!

Av Aamor & Tina - 9 februari 2012 17:24

Det har snöat hela dagen men ändå har det inte blivit nått av det mer än att den gamla snön har fått vit färg igen, kom inte så mycket så det kanske är därför.


Gjort lite av varje under dagen, skällt på en hund som kom gåendes utanför vårt fönster, kollat in varför Affi har tjatat på matteföräldrarna, sovit, lekt, och självklart tiggt en massa som tyvärr inte ger resultat hela tiden, hihi!


Matte hade varit och handlat innan hon kom och hämtade mig och hon sa att det var nått till mig eller ev till sig själv, spännande!

Fick lite bråttom hem men var ändå tvungen att kolla in om mina kattvänner var ute men tyvärr så jag skyndade mig in istället!

Kollade in det nya och nosade runt men sen hoppade jag upp i den!

 

Matte hade köpt en sittkudde för barn på Netto som hon tyckte jag kunde ha, tack!

Lite hård än men jag får säga till matte att hon får sitta till den lite, hihi!

Vet inte riktigt var den ska vara än men vi hittar säkert ett ställe till den och vill jag inte vila i den är den nog perfekt att busa i!


Jag har fått en omgång på trimbordet för tofsen hängde och inte på rätt håll och efter det åt jag min mat. 

Just nu är jag uppe och bäddar i mattes säng!


Fick höra den tråkiga nyheten om mattes kusins katt Nessie att hon hade fått vandra över Regnbågen i dag. Hon hade fått cyster på njurar och lever så där fanns inget att göra och hon blev bara strax över 4 år.   


Nu ska vi slappa och sen är det bara 1 dag kvar innan helg!!!!

 
 
Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

9 februari 2012 20:58

MEN Aamor då, så tråkigt att kissen fick vandra vidare :(
Mjau, Inte kul när vi djur heller blir dåliga.

Ha nu en fin helg på dig.

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

9 februari 2012 21:01

Nä verkligen inte!

 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

10 februari 2012 10:27

Förlåt, detta måste vara första gången jag inte hann läsa din blogg :(
Tråkigt att höra att Nessie inte finns längre.
Vilken fin kudde du fick, matte kan säkert "mjuka upp" den åt dig *fniss*
Ha en fin dag, det är ju helg när matte hämtar dig!!!

=^.^=

Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

10 februari 2012 17:53

Det gör väl ingenting, mycket kan komma mellan. Tur att inget hade hänt.
Matte jobbade på det igårkväll, hon är lite (rätt mycket) tyngre än mig, hihi!

 
Frasse

Frasse

10 februari 2012 12:50

Får kattulera dig till den fina presenten, den är ju både snygg och mysig! Jag har också fått en ny pryl, kolla in min fina värmedyna i dagens inlägg :-)
Så tråkigt att Nessie fick tassa över bron. Så ung och så hårt drabbad... stackars Nessie och hennes människor <3
Matte och jag önskar dig, syrran och matte en härlig helg!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

10 februari 2012 17:51

Det samma får jag säga till dig!
Jättetrist och ledsamt för hennes matte och husse :(

 
Hillman

Hillman

13 februari 2012 14:16

Ja, det är alltid trist när någon vandrar över regnbågsbron eller till de sälla jaktmarkerna, lika sorgsen blir matten och jag varje gång.

Snygg knudde du fått den blir nog braig bara den blir tillsutten av matten eller dig,hihi.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

13 februari 2012 17:53

Det får bli matte för hon är inte lika lätt på foten som jag, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards