Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Trött!

Av Aamor & Tina - 24 februari 2012 17:21

Igår när vi gick ut på kvällsrundan som blev lite tidigare, redan vid 19, så frågade matte mig om vi skulle gå bort till hennes kollega och man och det var jag med på men matte skulle inte gå dit de bodde utan drog iväg mig på fel håll!

Jag satte mig ner och tvärvägrade men efter ett tag så hängde jag med motvilligt, matte kan ju inte säga en sak och göra nått annat!

Vi ringde på dörren och......mannen öppnade, konstigt för vi var ju fel men till och med kollegan var där så tydligen var vi rätt!

Matte sa att de flyttat så det var därför vi var fel men rätt ändå.

Jag var ju tvungen att kolla in överallt, under sängarna, under och bakom soffan, uppe i soffan och till och med ute på balkongen, hihi!

Efter lite fika och koll så gick vi ner i deras alteljé för där fanns böcker matte skulle kolla på, det blev två kassar!


Det kändes tungt att vakna i  morse men det gick bra ändå.

När vi gick iväg så stannade jag nog varannan meter i hopp om att matte skulle säga att vi inte behövde gå iväg idag men det enda hon sa var kom nu och att det var sista dagen denna vecka, suck!


Jag har nog sovit mest hela dagen men när matte kom så fick Affi och jag gå ut och busa i trädgården, attans vad vi sprang! Affi lurade mig flera gånger när jag trodde att jag jagat in henne i ett hörn, hon fintade hit och dit och sen stack hon bara förbi mig!

 

Gammal busbild, här har jag fått syrran på fall, hihi!


Vi gick en långrunda när vi gick hem och när vi satte oss utanför vår port kom min kattvän Igor och kelade ett tag.

Jag har ätit min mat, fått mitt godis, rent för lite som vanligt, varit uppe i mattes säng och bäddat och nu ska jag hålla fredag! 

Ha en trvlig helg!


 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

24 februari 2012 17:51

Hade dom bara flyttat så där utan att tala om det för dig ??
Klart att du var tvungen att kontrollera xtra överallt då , ju !!
Jag har oxå fått lite fredagsgodis redan , hoppas på lite mera senare ikväll :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

24 februari 2012 18:05

Visst är det dåligt!
Jag hoppas också på mer gott men just nu satta matte stopp för det!

 
Rebellen

Rebellen

24 februari 2012 17:58

Åhh finis! Förstår att du blev liite förvirrad, men det var juh tur att du kunde ta dig ur förvirringen och spana på nya stället istället. Jag hade blivit minst lika förvirrad ska du veta :)

Hoppas du får en jamarshärlig helg! Nosgos och Tass

http://skyggisfamiljen.blogspot.com

Aamor & Tina

24 februari 2012 18:04

Matte kunde ju sagt nått innan!

 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

24 februari 2012 18:27

Du trodde väl inte att matte skulle luras???
Spännande att du fick nosa igenom deras nya ställe. Hoppas att den fick MVG ;-)

=^.^=

Kram å nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

24 februari 2012 18:32

Man vet aldrig!
Det fick verkligen MVG och kollegans garnnystan snodde jag också, hihi men det fick jag inte!

 
Hector

Hector

24 februari 2012 23:31

Nämen vad tokigt det låter att gå "fel" fast ändå vara rätt menar jag. Jo jag kan förstå att dte är jobbigt att gå upp på mornarna. Själv tycker jag dte är jätteskönt att få komma upp, ta morognpromenad och sedan frukost. Efter frukost kan vi sova igen eftersom matte jobbar på nätterna och är hemma på dagarna, och hon går inte upp kl 06 på morognen, om det inte är nödvändigt !
Jodu apropå mitt "isbad" idag. Jovisst var det kallt första gången, men en kunde ju inte vara sämre än tjejerna, hur skulle det se ut. Andra gången var det inte lika kallt alls. Sedan sprang vi ju oss varma efteråt så det gick bra. Suss gott nu och ha en fin helg !

http://rocketbuz.blogspot.com

Aamor & Tina

25 februari 2012 08:00

Nä självklart kan man inte vara sämre än tjejerna för då kanske de "mobbar" en och kallar en mes, hihi!

 
Hillman

Hillman

27 februari 2012 12:45

Det lät som en synnerligen braig fredag i min smak i alla fall, här var det utevistesle i löst tillstånd, hussen är en hygglig prick för jag var löser nere på gården, hihi.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

27 februari 2012 18:05

Braiga dagar älskar jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards