Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Val!

Av Aamor & Tina - 5 november 2013 17:51

Sovit gott i natt och jag har hoppat upp till matte men hon vaknade bara till en gång och det var inte för att jag hoppade upp.

Idag har det regnat en del men inte lika mycket som de senaste dagarna, skönt.

Bra dag hos syrran där vi mest tagit det lugnt och kelat med matteföräldrarna. Rastat mattefar när det var uppehåll men man blir ändå blöt för det är ju vått på marken.


Matte hämtade mig direkt efter jobbet och hemma satt vi en stund på bänken, inga katter syntes så vi skulle gå in men precis då kom Ollie men samtidigt kom hunden som bor i tramman mitt över oss och skrämde bort honom - jag visade allt vad jag tyckte!

Inne hamnade jag på trimbordet med en gång för jag hade ingen nos och mun, hihi bara hår i ansiktet sa matte! Ja jag är ju luden så konstigt vore det annars.

Sen ville matte servera mig mat men jag funderade ett tag och sen gjorde jag mitt val - soffan kändes mer mer lockande, hihi!

Kanske jag äter senare eller så är jag inne i perioden med att äta varannan dag!

 

Här ligger jag först och funderar på valen - äta eller soffan!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

5 november 2013 18:31

Nyfriserad och vacker är du på bilden. Skönt att kunna välja, fast du ska nog äta liiite varje dag :)
Hoppas att ni gillade Simon's Cat - filmen i bloggen. Han brukar varajätterolig!!! Tur att jag inte har nåt emot spindlar, ser jag nån innan tjejerna, brukar jag försöka fånga den i ett glas och hälla ut den på verandan till friheten.

=^.^=

Kram å Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

5 november 2013 20:04

Den filmen var så gullig men vi gillar inte spindlar här :-)
Jag åt min mat efter lite vila så nu vilar jag igen, hihi!

 
Melody

Melody

5 november 2013 18:41

Så himla synd att jag inte bor granne med dig för då skulle jag komma och tömma din matskål de dagar du inte äter! I dag har jag varit extra hungrig och matte
är bra snål fastän jag skäller på henne!
Puss från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

5 november 2013 20:01

Trist med snål matte!
Du hade gärna fått tömma min skål de dagarna men idag slank maten ner efter lite soffvilande!

 
Dui och Deco

Dui och Deco

5 november 2013 19:01

Vilken fin bild på dig! Vi tycker att du ska äta varje dag, du som får.. vi äter ju varje dag men inte så mycket som vi vill..Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

5 november 2013 20:00

Jag åt efter lite vila!

 
Laika

Laika

5 november 2013 21:58

Vad bra att du visade vad du tyckte :) det gäller att inte låta någon annan börja härja och bestämma i området som du skapat så fint, där katter och hundar älskar varandra :) Ja, ialla fall du och alla katter, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

5 november 2013 22:17

Ja det ska inte komma nån stor hund och skrämma mina kompisar!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

6 november 2013 00:50

Tycker minsann att du ser xtra söt ut på bilden idag ! Förstår fortfarande inte hur man kan välja att inte äta ?!

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

6 november 2013 07:06

Tack, det var kul att höra för jag blev inte speciellt glad när matte satte mig på trimbordet.
Mat är inte så viktigt för mig, jo om jag är hungrig och det är jag inte alltid eller varje dag men jag äter mer regelbundet nu.

 
Mimmi, Tarzan, Sessan

Mimmi, Tarzan, Sessan

6 november 2013 01:35

jamans fin bild på dig Aamor, Tassarna upp.
Klart du måste äta varje dag, det gör vi här hemma iaf.

Tass på dig du fina hund, mjau

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

6 november 2013 07:04

Är inte alltid gott med mat och då hoppar jag över en dag men det är faktiskt mer sällan nu än förr!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards