Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Aamor & Tina - 28 november 2013 17:50

I går när jag var ute på sista rundan såg jag Arktis som satt vid bänken och väntade på mig.

Han blev så glad att se mig att han inte riktigt visste hur han skulle göra men till sist slängde han sig på rygg med alla fyra benen i vädret och så gick jag fram och hälsade.

Matte såg inte att jag gav honom blicken "lugna dig nu", hihi! Hoppas han fortsätter att lyda mig så bra alltid, hihi!


Blåste som tusan rent när vi gick iväg i morse och inte har det slutat blåsa på hela dagen heller.

Knappt man vill gå ut ens för man blir ju genomrufsig, hihi!

Syrran blev sur på mattefar idag för han skulle vila en stund på kökssoffan och tog hennes kudde som hon inte ens använde just då men hon såg vad han låg på och började skälla ut honom.

Till slut la han tillbaka kudden på stolen och gick och hämtade en annan och då skulle hon upp och ligga på sin kudde.

Jag låg på bordet och kleade med mattemor och tyckte hon bara var allmänt störig, hihi!


Matte hämtade mig efter jobbet och eftersom jag var hungrig fick jag min mat men jag ville inte ha den utan berättade för matte att jag ville ha en macka precis som hon åt fast utan pålägget, bara bröd och smör!

Först sa hon nä men hon tröttnade nog på mitt tjatande, för det erkänner jag att jag gjorde, hon gav sig så egentligen kunde hon lika bra gett sig direkt för har jag bestämt mig så har jag, hihi!


Nu ska vi slappa lite, matte är trött och jag säger aldrig nej till lite slappande så soffan nästa.

Tvättmaskinen får vila idag också men lär få gå varm i helgen.

 

Bild från nov 2010

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards