Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Aamor & Tina - 22 december 2013 17:50

Vi sov nästan ända till 9 i morse, så himla gott alltså.

Efter att matte ätit och fått iordning på sig och allt annat, hihi så gick vi ut på dagens första runda och kryss i taket för det regnade inte. Blev en halvlång runda och jag mötte inte en enda hund eller katt men såg några tvåbenta som var ute och rörde på sig.

Hemma igen intog jag soffan och matte började pyssla med saker som såg ut att ha med mitt bad att göra men jag låg så skönt att jag blev kvar i soffan så matte kunde hämta mig där när hon var klar.

Kände inte för att sitta inlindad i badlakan så lång stund denna gång, blev nog bara i 10 minuter så det blev mer föning istället - tabbe av mig!

Då allt var klart ville jag ut och visa omvärlden hur fin jag blivit och jag fick i alla fall visa upp mig för Gizmo och hans matte men sen var det ingen annan vi träffade på. Nu blev det inte nån lång runda eftersom jag inte var helt torr utan lite fuktig vid öronen - de torkar aldrig och att matte ska blåsa där blir nej tack, hihi!

 

Vi landade en lite stund på en bänk vid idrottshallen och då tog matte detta kortet på mig i profil.

Tog andra kort men de ska komma som julkort i bloggen snart.   


Hemma åta matte lite middag och jag intog min säng i TV-rummet och sen intog matte soffan och vips så var 1 timme väck, hihi men det var skönt att vila lite men matte fick backa en timme på sin ljudbok.

Nästan precis efter att vi vaknat knackade det på dörren och det var en av mina vänner, en halvstor tvåbent tjej som kom och lämnade saker matte köpt av henne från WWF tidningen och jag såg till att hon fick äran att ge mig en del kel innan hon gick hem igen, hihi!


Nu är det kväll igen och jag har precis ätit min mat efter lite knotande som matte påstår och nu ska jag se till att få ut det mesta av godiset vi har hemma, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards