Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Aamor & Tina - 25 juli 2013 17:39

Matte och jag tog det lugnt i morse och matte till och med åt frukost innan vi gick ut!

Träffade på både Peggy och Ollie när vi satt på stenen en stund.

Det har inte varit den där strålande soliga värmen idag utan rätt jämngrått, lite regnstänk men ändå rätt varmt.

Undrar om åskan kommer hit i kväll - äh det får vi se då!


Måste berätta att jag är väldigt duktig när matte sprutar på den däringa sprejen på min tass, okej jag försöker gömma den nån gång men jag låter henne göra det utan att låta arg - försöker det ibland även om det inte är mycket lönt för matte låter så otrevlig då, hihi!


Vid 12-tiden gick vi bort till syrran för matte och mattefar skulle handla lite, tog en hel evighet tyckte jag för de var på 3 ställen, mataffären, apoteket och sen köttaffären och där var en massa folk sa hon.

Mattemor sa att jag pipit efter matte nästan hela tiden - hon överdriver lite för jag andades då och då och då kan man inte pipa, hihi!


Matte håller på att göra en köttgryta och själv sover jag som en stock just nu, sa till matte innan vad hon skulle skriva!

Kvällen ska förhoppningsvis också vara lugn, tror inte det bli mer än lite mys och utgående för mig. Ska kanske äta sen men det får vänta tills jag är hungrig!

 

Bild från maj månad!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards