Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Aamor & Tina - 28 juli 2013 16:14

Blev en lång sovmorgon idag för matte somnade om igen, hon vaknade till som vanligt vid 06.

Tog en liten kort runda på morgonen för precis när vi skulle gå ut regnade det som om himlen öppnat sig helt men det slutade lika snabbt igen så vi slapp bli blöta, bara några efterstänk som kom.

Träffade på Peggy och hon var så kelig, hon strök sig hela tiden längs med hela mig så jag knappt kunde gå.

När vi kom upp vid vår port satte sig matte på cyklestället, lättast att torka av sa hon, och efter en stund kom Ollie.

Jag fick några kel men sen hoppade han upp på mattes axlar och sen satt han och gnuggade sin kind mot mattes, väldigt ouppfostrat må jag säga!

Sa till honom att hoppa ner några gånger men tro inte att han lyssnade!

Deras matte har/är på semester några dagar och hon som matar dom har kanske inte så mycket "keltid" så vi får väl ge dom det istället!


Vi tog en runda till syrran vid middagstid för matte skulle in på Ö&B och shoppa lite och jag skulle passa på att leka med syrran men jag satt istället och väntade på matte, syrran gjorde mig sällskap så på så sätt umgicks vi ju, hihi!

Vi har kommit hem nu sen ett tag och det är inte skönt att vara ute, bara man tittar ut genom dörren blir man rent svettig och flåsig!

Är så varmt och tryckande, det ska ha kommit några knallar i morse men vi har inte hört nått men som det känns borde mer komma men det gör det nog inte.

Vi stannar nog inne för här är det lite svalare och matte har satt på fläkten så det känns lite bättre även om den bara flyttar den varma luften!

 

Gammal bild men tungan hänger ute bara jag rör mig, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards