Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Aamor & Tina - 8 oktober 2014 17:23

Blev så glad i morse när jag mattes ena kollega cyklade förbi och sa "god morgon Aamor", jag studsade nästan vidare - jippie för att någon såg mig.

Har varit ovanligt kelig idag. Vi,le upp på bordet redan 8.30 och gick inte ner förrän klockan 11, hihi!
Kelade massor med mattefar i alla fall så mycket som syrran tillät, hon gick mellan oss ett par gånger men det är jag van vid så jag bara väntade tills hon gick iväg igen.
Härligt att matteföräldrarna sitter och tittar på morgon-tv så vi kan vara hos dom när vi vill det.

Har varit fint väder idag även om det blivit lite kyligt nu på eftermiddag/kväll men det är ändå härligt.
Matte och jag satt ute en ganska lång stund men den enda katten jag såg ville inte hälsa men hon passerade mig sakta så jag ficktjuvar ordentligt, hihi!
Min mat ligger i magen och gör gott, åt hela portionen idag, blev bara halva igår så jag var nog lite extra hungrig.
Tänker sova en stund nu snart och sen ska jag fortsätta med att vara kelig för nu är det mattes tur att mysa, hihi!

Ingen ny bild men jag ligger bakom soffan och myser, hör också om matte reser på sig för hon sitter i den och läser.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards