Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2015

Skönt!

Av Aamor & Tina - 19 augusti 2015 18:01

Nu har vi bara två dagar kvar denna första jobbevecka och det ska bli skönt att få koppla av till helgen.
Jag och syrran har lurat mattefar hela dagen, nästan för varje gång han har kommit med våra koppel så har vi sprungit och gömt oss, hihi! Inte heller vår hage lockade så jag var lagom nödig när matte kom och hämtade mig, hihi!

Vi satt ute en stund när vi kom hem, blåser rätt mycket men det var varmt ändå.
Jag låg i skuggan och njöt när jag fick syn på en hund och for upp och skulle precis säga till den att hålla sig på avstånd när jag såg att hunden var en kasse, pinsamt!
Killen som bar på kassen skrattade lite och matte undrade om hon skulle beställa tid hos optikern till mig. Så nu snackar vi inte mer om det matte för det var skuggor och jag låg i fel vinkel och misstag är lätta att göra, hehe!

Det är så skönt att få komma hem till lugnet här, vi har ätit och matte har fixat undan sakerna så nu ska vi nog göra ingenting mer, sååååå skönt!

Låg och väntade på att matte skulle bli klar i köket så att vi kunde gå in och sätta oss i soffan, jag lägger mig i min säng nedanför för min kudde i soffan låg på golvet.
Ni ser den i överkanten på bilden, undras hur den hade kommit dit, hihi!

 
 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

19 augusti 2015 18:33

Man kan vara mycket upptagen med att göra ingenting ;-)
Gullig bild på dig i väntan på att få börja göra just det tillsammans med matte!
Kudden har nog "klättrat" ner fån soffan själv... eller???

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blospot.se

Aamor & Tina

19 augusti 2015 18:48

Jag sa så till matte också men hon påstod att hon hört mig när jag var i soffan, hihi!

 
Laika

Laika

19 augusti 2015 19:30

De där misstagen är så lätta att göra, har inget med synen att göra. Bara som du säger, fel vinkel osv :)
Såna luringar ni var idag, hihi. Men det är roligt när man kan :)
Skönt att slappna av hemma efter en lång dag.
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

19 augusti 2015 19:50

Sen ser man det man vill se, hihi!
Slappa efter hårt jobb, att hålla sig undan mattefar alltså, är skönt.

 
Simba och Tasse

Simba och Tasse

20 augusti 2015 13:47

Inte konstigt att du såg fel, med solljusblänk och konstig vinkel och allt :D Visst är det märkligt hur prylar ständigt hamnar på fel stället :-) Vi brukar skylla på Spökkatten, och nu verkar det ju som det finns en Spökhund också... :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

20 augusti 2015 16:43

Oj ja det finns många spökhundar runt mig, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

22 augusti 2015 15:25

Tror nog du hade sett söt ut i glasögon :)

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

22 augusti 2015 16:40

Tror jag också, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards